Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Temmuz 2014 Cuma

66. Emmy Ödülleri Adayları

Merhaba!
25 Ağustos'da  Seth Meyers'ın sunacağı Emmy ödülleri sahiplerini bulacak, peki adaylar kimler?
Hemen bakıyoruz ☻

Drama dalında en iyi dizi adayları;
Bu Downton Abbey nedir ya her yerde karşımıza çıkıyor. İzlemedim, izlemeyi de düşünmüyorum.
Game of Thrones evet çok seviyorum ama favorim değil.
Mad Men 7. sezon çok ağır gidiyor şaşırdım adaylık almasına ama bu sene kazanacağını sanmıyorum.
House of Cards ilk bölümünü izleyip devamını izleyemedim :( 
True Detective  çok nam salmış bu dizi izlemek farz oldu. 
Breaking Bad tabii ki favorim kazansın bütün ödülleri alsın bu dizi ☺


Drama dalında en iyi erkek oyuncu adayları;
66. emmy 2014 emmy ödülleri
Sol baştan sırayla;
Bryan Cranston || Breaking Bad
Jeff Daniels || News Room
Kevin Spacey || House of Cards
Jon Hamm || Mad Men
Woody Harrelson || True Detective
Matthew McConaughey || True Detective



Drama dalında en iyi kadın oyuncu adayları;
66. emmy 2014 emmy ödülleri
Lizzy Caplan || Masters of Sex
Claire Danes || Homeland
Michelle Docery || Downtown Abbey
Julianna Margulies || The Good Wife
Kerry Washington || Scandal
Robin Wright  || House of Cards


Drama dalında en iyi yardımcı erkek oyuncu adayları;
66. emmy 2014 emmy ödülleri
Jim Carter || Downton Abbey
Jon Voight || Ray Donovan
Josh Charles || The Good Wife
Peter Dinklage || Game of Thrones
Mandy Patinkin || Homeland
Aaron Paul || Breaking Bad


Drama dalında en iyi yardımcı kadın oyuncu adayları;
Christina Hendricks || Mad Men
Anna Gun || Breaking Bad
Maggie Smith  || Downton Abbey
Christina Baranski  || The Good Wife
Joanne Froggatt  || Downton Abbey
Lena Headey || Game of Thrones


KOMEDİ

Komedi Dalında en iyi dizi adayları;
Silicon Valley izlemedim.
The Big Bang Theory hak ediyor ama favorim değil.
Modern Family izlemdim.
Louie izlemedim
Veep başarılı
Orange is the new black tabii ki favorim çok başarılı bayılıyorum bu diziye.


Komedi dalında en iyi erkek oyuncu adayları;
Louis C.K || Louie 
Ricky Gervais || Derek 
Don Cheadle || House of lies 
Matt LeBlanc || Episodes 
William H. Macy || Shameless 
Jim Parsons || Big Bang Theory


Komedi dalında en iyi kadın oyuncu adayları;
Taylor Schilling || Orange is the new black
Lena Dunham || Girls
Julia Louis Dreyfus || Veep
Melissa McCarthy || Mike&Molly
Edie Falco || Nurse Jackie
Amy Poehler || Parks and Recreaction


Komedi dalında en iyi yardımcı erkek oyuncu adayları;
Tony Hale || Veep
Fred Armisen || Saturday night live
Andre Braugher || Brooklyn Nine Nine
Ty Burrell || Modern Family
Adam Driver || Girls
Jesse Tyler Ferguson || Modern Family


 Komedi dalında en iyi yardımcı kadın oyuncu adayları;
Kate Mulgrew || Orange is the new black
Mayim Bialik || The Big Bang Theory
Julia Bowen || Modern Family
Anna Chlumsky || Veep
Allison Janney || Mom
Kate McKinnon  || Saturday night live


Evet drama, komedi adayları böyle birde kısa film ve  dizi adayları falan var ama yazamadım valla çok yorucu böyle adaylar postu hazırlamak, yaz yaz bitmiyor hele benim kıt ingilizcemle hiç çekilmiyor.
Çok merak ediyorsanız google diye bişi var cicim ☺
 Adaylarla ilgili yorum yapmıyorum, bu kadar yazdım sizler bana favorilerinizi, aday dizileri  ya da burada aday olarak görmek istediğiniz dizileri yazın, güzel olur valla muhabbet etmiş oluruz hadi bekliyorum yorumlarınızı ☻


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.