Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Temmuz 2014 Salı

"Maybelline Wooden Brown Ruj" İncelemesi

Merhaba!
Amannnn şu rujun fotoğrafları için o kadar çok uğraştım ki sonunda ilk çektiğim fotoları koymaya karar verdim. "Mükemmel fotoğraf yok arkadaşım uğraşma olduğu kadar" olayını kavramama ve güzel bir ders almamam neden oldu bu post. Ne zaman fotoğraf çekmeye karar versem ya  hava kapalı olur ya da canım hiç fotoğraf çekmek istemez zaten hiç güzel çekemiyorum, güzel olsun dedikçe daha çok sıçıp batırıyorum :(

Maybelline Wooden Brown Ruj
Rengi  aşağı yukarı fotoğrafta ki gibi çok güzel bir nude.
Maybelline make up fest. de hediye etmişlerdi. Maybelline rujlarından hiç kullanmamıştım. 
Bu renk Color Sensational serisinden  wooden brown 745 nolu ruj. Turuncu ağırlıklı bir kahve nude.
Nude rujları çokk seviyorum her makyaja uygun dudakları renklendirip soluk görünümden kurtarıyor.
Koyu göz makyajlarının da dengeleyicisi. 

Maybelline Wooden Brown Ruj
Parlak bitişli, nemlendirmesi çok iyi dudakta kayıp gidiyor, sürümü çok güzel ne zamandır çantamdan ayırmıyorum. Kalıcılığı orta seviyede. Fiyatını bilmiyorum :( 
Beğenmediğim tarafı ambalajı bu tarz kapakları pek pratik bulmuyorum, kullanmayı sevmiyorum.
Günlük makyajımda severek kullandığım bu ruju tavsiye eder saygılarımı sunarım ☺




8 yorum:

  1. Çok hafif bir ton...Pek sevmiyorum toprak renklerini...

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok güzelmiş amaa :))) güle güle kullan bitir :)

    YanıtlaSil
  3. Maybelline rujlar nemlendirme açısından oldukça başarılı rengi de gayet güzelmiş. Sık tazelemek gerekse de ben de çok beğeniyorum. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  4. Bende seviyorum bu tarz renkleri, nude olanlar cünki yakismiyor bana, cok güzel olmus güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Rengi çok tatlı. Hoş bir tonu var. Blogunu yeni keşfettim. Hemen takibe aldım. Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Bu ruja bayıldım, hemen gidip alıcam Aycan :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.