Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Temmuz 2014 Cuma

Bayram Alışverişi

Merhaba!
Gratis ve Watsons bayram indirimini duyunca koştur koştur mağazaya gidenler kimler?
Evet! Birçok kozmetik meraklısı indirimden yararlanmak için 40 derece sıcakta alışverişe gitti.
Bu meraklı melahatlardan biri de bendim, yeğenim Ceylin'i de aldım ve düştüm avm yoluna.
Hava o kadar sıcaktı ki buharlaşmak üzereydim neyse ki avmnin klimalı ortamına girdikten sonra bir ferahlama, nirvana'ya ulaşma hali ki sormayın.
Gratis, Bursa'ya açılsa her gün giderim diyordum ama sadece 2 kez gidebildim. Merkezde olmadığı için gitmek zor oluyordu, benim büyük derdimi duymuş olmalılar Zafer Plaza'ya da bir şube açmışlar, açmışlar ama o kadar küçük ki hareket etmek bile olay yani. İndirim dolayısıyla da kalabalık zaten sürekli alarm ötüyor zannedersin millet aldığını ödemiyor, tabii ki öyle bir şey yok mağaza küçük olduğu için kim kapıya elinde ki ürünlerle yaklaşsa ötmeye başlıyor, abartısız ben alışverişi bitirene kadar 15 kez çaldı. Çalışanlar bile isyaeeannn etmişler. Uzun zamandır kozmetik alışverişi yapmıyordum, elimde kullanılmayı bekleyen bir çok ürün var, almak istediklerimi alamadım,  kalabalık olduğu için sıkıldım çıktım. Gratis'den çıktım Watsons'a gittim oradan da bir iki şey aldım ve döndüm. Benim sıkıcı ve çekilmez alışverişim böyleydi.

Neler aldım?
Gratis'den
Sensodyne diş macunu; 16.90 tl
parodontax (annem için) 12.90 tl
The balm fırçalar 14.90 tl , 15.25 tl
The balm put a lid on it far bazı  15.90 tl
Gratis'in fişinde indirimler görünmüyor, indirimsiz fiyatlarını bilmiyorum o nedenle bilgi veremiyorum sizlere
Zaten fişte yazmadığı için" aaa bana indirim yapılmadı" diye üzülmüştüm ☻

Watsons'dan
Maybelline Baby lips (çekiliş için) 6 tl
Ojeler (çekiliş için) pastel nude; 2.85 tl, Kalyon; 2.50 tl
Rimmel Stay Matte pudra 15 tl den 9 tl'ye geldi

3 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.