Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Ağustos 2014 Pazartesi

Kırık Allık Nasıl Tamir Edilir?

Merhaba!
Yazamıyorum aaaa dostlar, ramazandı, bayramdı, oydu buydu sıcaktan zaten evde durulmuyor, affedersiniz deniz, kum, güneş tatil derken yazamadım. Ulan bende ki de ne yalancılık hee :)
Ne tatili canlar, evdeyiz geceleri balkonda kahve, çay içip çekirdek çitliyoz.
Şükür halimize bunu da yapamayanlar var. 
Madem hep evdeyiz boş durmuyoruz, kırılan allıkları tamir edip, kullanılabilir hale getiriyoruz.
Ne zamandır yapmak istediğim bu projeyi sonunda gerçekleştirdiğim için mutluyum ☻

Malzemeler;
Kaşık
Alkol 
(Alkolu eczenelerden alabilirsiniz oldukça ucuz mesela bu şişe 1,50 tl'ye alındı)
Alkol yoksa kokusuz kolonya, fix plus yada termal su ile de yapılıyormuş, denemediğim için bilmiyorum.
Kaşık
Kase
Tabii ki kırık bir allık, pudra, far, aydınlatıcı yenilemek istediğiniz herhangi bir toz ürün.

Allığı kaseye döküyoruz.
Kaşık yardımıyla eziyoruz toz haline getiriyoruz.

İyice ezip toz haline getirdikten sonra içine alkolü koyuyoruz.
Alkolü yavaş yavaş ekleyelim ki miktarı ayarlayıp kıvamı tutturalım.
Kıvamı ise çamur gibi oluyor. Karıştırıyoruz ve kaşık yardımıyla panın içine düzgünce yerleştiriyoruz



Üzerine düzgün bir kapak ile press yaparsak daha iyi görünür ama ben bulamadım öyle düz bir şey,
kaşıkla yapmaya çalıştım bu kadar oldu.

Kırık allık,pudra,farlarınız varsa mutlaka denemelisiniz o kötü ve her yeri berbat eden toz toz durumdan kurtulmak için oldukça basit bir yöntem.
Benim elimde kullanmadığım top allığım vardı onuda yapacağım, bakalım nasıl olacak ☻
Artık ben renkleri falan karıştırıp deneyler yaparım ☺ 
Çok sevdim bu işi ☻

İnstagram'dan takip için TIK 

7 yorum:

  1. Böğürtlenli krema gibi görünüyor :) Bozuk parayla da yapabilirdin aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla dimi cnm iştah açıcı görünüyor :) bozuk para o andan aklıma gelmedi bir daha ki sefer yaparım ☻

      Sil
  2. Cok Iyi bir fikir gibi gorunuyor =

    YanıtlaSil
  3. Sonrasında performansın da bir değişiklik oldu mu, pigmentasyonu falan? Benim de mary-lou kırıldı kararsızım presleme konusunda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır canım değişmiyor, kırık kullanmak çok zor oluyor presle, istersen bir kısmını yap dene

      Sil
  4. Merhaba,

    Bu post bugünlerde tam da ihtiyacım olan bir çözüm :)

    Çok teşekürler paylaşım için hemen deneyeceğim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.