Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Ağustos 2014 Salı

Sürpriz Sürpriz Sürpriz ♥

Merhaba!
Seçim konuşmalarından bunalan, ayılan bayılan ablalarım, abilerim, tatili biten üzüntüden kendini facebook'a foto yüklemeye vermiş arkadaşlarım, tatile gidemeyen ve sıkıntıdan patlayan dostlarım sizlere de merhaba!
Ne desem ne yazsam bilemiyorum o kadar çok sevinçliyim ki!
Neden sevinçliyim? Durun anacım! Anlatacağım tabii ama azıcık sabırlı olun!
Bu hezeyan yazısı biraz mutluluk barındırıyor diğer yazılarıma pek benzemiyor, yazarken bile suratımda garip bir gülümseme ☻☻☻ Evet bildiğin sırıtık bir şekilde post yazıyorum. 
Bir kaç gün önce yani perşembe mi, çarşamba mı hatırlamıyorum internetten sipariş vermiştim.
Ahşap boyama ile bir sürü soru alıyorum, tek tek cevaplamak oldukça güç bende karar verdim kısa videolar çekeyim youtube kanalımda yayınlayayım nasıl fikir ? 'Harika fikir bu Aycan sen bir dahisin'
dedikten sonra hemen tripod arayışlarına başladım, hem telefon için hem de benim nikon makinem için Gitti Gidiyor'dan siparişi verdim. Cuma günü gelir diye bekliyorum bekle bekle yok gelen giden. 
Telefonuma bir baktım 3 cevapsız çağrı, sonradan dank etti kargo gelmiş zile basmış, aramış ama biz duymadığımız için gitmişti. Çok canım sıkıldı, hava sıcak şubeye gitmek zor geldi. Pazartesiye kaldı işim.
Hafta sonum oldukça sıkıntılı geçti, havalar yapış yapış acayip moralim bozuk cnm bişi yapmak istemiyor.
Neyse pazartesi oldu mu oldu, sabah 09:30'da bir telefon karşımda şaşırmış bir insan sesi 
Kargocu adam : "Aycan hanım"
Ben: evet buyrun benim 
Ben: Kargo mu vardı, hemen iniyorum.
 Kargocu adam: Evet kargonuz var ama ben çıkmaza girdim kayboldum
Ben: Hemen iniyorum, bekleyin!
Amanın tekrar geri gidecek kargom diye koştur koştur gözler şiş bir şekilde indim aşağıya.
(Neden böyle aşağıya diyorum? Çünkü evimiz bahçeli aşağı inip kapıyı açana kadar 5 dk geçiyor.)
Adamcağız mahallede beni arıyor. Gördü hemen geldi yanıma, paketi alırken 'ohhh dedim geçen duymamışım iyi ki duydum bu sefer telefonu, mng değil mi?' adamcağız anlamadı bakıyor öle kuzu gibi "biz mng kargo değiliz" dedi.
Ben aaaaaaaaaa eee bana kim bişi göndedi ki Allah Allah diye söylene söylene imzayı attım, içeri girdim bahçede yürürken bi baktım ki kim yollamış paketi? Kim hadi bilin?
Ayyy nereden bileceksiniz yahu uzak diyarlardan bir arkadaşım yollamış.


Ece'ciğim taaaa Marmaris'lerden kendi elleriyle yaptığı bu harika çantayı yollamış.
Şimdi ben bu kıza ne desem az, blog arkadaşlığımız böyle yavaş yavaş başladı, sonra ilerledi,
hiç görüşemesek de sanki görüşmüşüz gibi, tanışmışız gibi garip bir duygu bu gerçekten anlatamıyorum.
Oralarda bir yerlerde biri sizin için bir şeyler yapıyor, sizi düşünüyor ve mutlu ediyor.
Çantayı elime aldığımda ağlamaklı oldum, o kadar canım sıkkındı ki iyileştim.
Sevindim, günüm güzel geçti. Herhalde dünyaları verseniz bu kadar sevinip, mutlu olamam.
Abartma! Derseniz yanılırsınız çünkü "canım sıkkın" yazdığınızda "ne oldu kuzu" diye size derdinizi soran birinin olması kadar güzel bişi yok. Bunun için Ece'ye çok teşekkür ediyorum.

Bu arada Ece'nin bu eğlenceli ve bir o kadar şık çantalarından sipariş vermek isterseniz
Ben  BA-YIL-DIM


Herkese sevgiler saygılar!

Mutlu Günler!


4 yorum:

  1. Kuzum benimmm güzel günlerde kullan inşallah :) uzak diyardaki yakın arkadaşım oldun sen benim:) HENÜZ görüşmedik ama çok da uzak olmadığına inanmak istiyorum :) öpüyorum en kocamanındannnnn...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzak diyarlarda gizli saklı :) şarkıya döndü ece :) bende öperim kocaman :)

      Sil
  2. Tatlım güle güle kullan hediyeni :))
    Blog keşif etkinliği başlattım katılmak istersen beklerim :)))
    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/2014/08/blog-kesif-etkinligi-i-beyazbegonvilde.html

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar :)
    Blogunuzu etkinlik sayesinde keşfettim. Yeniyim ama bana da beklerim. Yorumlarınız benim için önemli..
    Sevgiler..
    http://somurtkansirine.blogspot.com/

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.