Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Ağustos 2014 Çarşamba

İlk Videom || Ahşap Boyama Temel Malzemeler Nelerdir?

Merhaba!
Video video dedim sonunda çektim :)
Tabii ki eksiklikler var, acemilik videosu oldu bu, kamera heyecanı da başka oluyormuş.
İlerleyen zamanlarda sadece ahşap boyama değil, gezdim gördüm, diziler filmler hakkında görüşlerim, kozmetik tanıtımları gibi konulara da değineceğim.
İnşallah beğenirsiniz. Ayyy beğenin kızzzzzz nolcakkkk, diyerek yalakalığımı da yapar videomla sizleri baş başa bırakırım. ☺


2 yorum:

  1. amanınnn sesini duydum sonunda :D :D peki bi güzel olmuş beybiii :)

    YanıtlaSil
  2. güzel olmuş aycancığım eline sağlık daha güzelleri gelir bence...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.