Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Ağustos 2014 Perşembe

Çekiliş Var!

Merhaba!
Yok canım olmuyor ne instagram ne twitter blogun yerini tutmuyor.
3 gündür bilgisayarım yoktu tamirden gelene kadar paylaşımlara face, ig, twit paylaşarak devam ediyorum ama yokkkk yazmadan içimi dökmeden yapamıyorum. Bir de şimdi Youtube kanalıma video çekmeye başladım ki onu hiç sormayın :) 


İnstagram'da bir çekiliş başlattım katılmak isterseniz aşım üzerinde yeriniz var :)
Instagram/ @aycanhayatadair

Çekilişe koyduğum bu kutunun yapılışını izlemek isterseniz sizi şöyle youtube kanalıma alalım:)


4 yorum:

  1. Birçok kişi benim gibi instagram kullanmıyor. Harika hediyeler var gibi görünüyor. Keşke blogtan da katılabilseydik.

    YanıtlaSil
  2. videoyu izledim çok güzel olmuş. sen yaparken pek kolay görünüyor :)

    YanıtlaSil
  3. çok yararlı bir video eline sağlık

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.