Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Temmuz 2014 Çarşamba

Günün Makyajı #6

Merhaba!
Bu sıralar kozmetik diyetindeyim diyet dediysek sadece alışveriş diyeti en az bir renkli kozmetik ürünü bitirene kadar gereksiz hiçbir şey almayacağım. Bu nedenle ürünler birazcık da olsa azalsın diye 3 gün boyunca üşenmedim makyaj yaptım, zaten oruçluyum can sıkıntısı falan vakit geçiyor. Terapi gibi bir şey makyaj yapmak ☻


Böyle renkli makyajları pek bi sever oldum bi deneyeyim dedim tabii acemice oldu ama  beğendim ne yalan söyleyeyim ☻


Hangi ürünleri kullandım;
Nyx far bazı
The Balm aydınlatıcı Mary lou kaş altı ve göz kapağına.
The Balm Balm jovi paletten Rem rengi kaş kemiğine uyguladım.
Katlanma kısmına ise The Balm Hot Mama 
Eyeliner Maybelline Lasting Drama Black.
Rimel ise Avon SuperShock  ve Oriflame OnebyOne

İnstagram da daha aktif şekilde makyaj paylaşımları yapıyorum.
Takip için Instagram

3 yorum:

  1. çok güzel olmuş tatlım :))
    birde ben yaptığım makyajları fotoğraflamayı becerebilsem :(
    fotoğrafların çok net çok beğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler idi güven elimden geldiğince net olmasına çalışıyorum ama bazen olmuyor tripodum yok :(

      Sil
  2. Aaaa bende diyete girdim kozmetik hakkinda, demek ramazan ayi bizde ayni etkiyi yapmis ;) Ve bencede psikolojime cok iyi gelen birsey makyaj yapmak, terapi gibi dogru söylemissin :)
    Cok güzel olmus göz makyajin, ellerine saglik :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.