Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Temmuz 2014 Salı

Günün Makyajı #7

Merhaba!
Birkaç gündür yoktum, biliyorum çok özlediniz işte geldim!
Oruç zor geçiyor, havalar çok sıcak birde halsizlik son saatler sormayın valla!
Şu sıralar da dünya kupasına sardım, gidemediğimiz bir turnuvaya neden bu kadar ilgim oldu son maçlarda bilmiyorum, galiba "trend topic" psikolojisi ☻Almanya kupayı aldı çok dertliyim. Türk Milli takımının olmadığı yerde Mesut Özil türkçe küfür edince sevinen bir milletiz "aaaa türkçe küfüt etti hahahaha" turist olarak gelen her canlıya ilk önce küfür öğretiriz neden şaşırıyorsunuz. ☺
Uzattım tamam, instagram da paylaştığım siyah buğulu göz makyajım.

Sol kaşıma selam söylüyorum kendi kendine kararlar alıp dökülüyor beni  üzüyor :(



Kullandığım ürünler;
The balm balm voyage ve balm jovi palet.
Far bazı;
nyx 
Eyeliner 
Maybelline black 
Rimel;
Rimmel scandal eye ve oriflame onebyone

Takip etmeyi unutmuyoruz ☻

4 yorum:

  1. güzel olmuş eline sağlık :) nyx far bazından memnun musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok memnun değilim cnm orta karar bir ürün essence far bazı ile aynı ayarda

      Sil
  2. Kiz kaslarina laf yok, harikalar, keske benimkilerde okadar adam olsalar, uzatacagim diye canim cikiyor :D bir düzene girselerde bir aldirmaya gitsem artik, kas insanin yüzünü cok degistiriyor ya. Ve göz makyajin harika olmus, tam bir aksam makyaji ve cok güzel gözlerin var tü tü tü masallah :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.