Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Temmuz 2014 Çarşamba

Annem için Kripto Lazım!

Merhaba!
Bir hezeyan yazısı ile birlikteyiz evet yine başrolde annem var.
Ne yapabilirim 7/24 annenle beraber yaşarsan hezeyan konularının başrolü genelde annenden oluşur. Geçen akşam iftar için hazırlık yaparken ilginç bir konuşma geçti aramızda, yok yani benim için normal de sizin için ilginç gelebileceğini düşünüp yazmak istedim ve evet ben bunları yazdığım için annem ağzıma sıçıyor. 
Ne diyordum, iftara yaklaşık 20 dk vardı, nerede yesek balkonda mı yiyelim, mutfağa mı hazırlayalım diye aramızda konuşurken balkona çıkmaya karar verdik. O kadar süpürdüm, düzenledim ben orayı, iftarımı açık havada yapmak istiyorum tabii. 
Hazırladık soframızı, bekliyoruz ezanı anneme göre ezan okunsa bile top atılmadan oruç açılmıyor, top atılsa bile ezan bitmeden su içilmiyor işte ben böyle problemlerle uğraşıyorum arkadaşlar ☺
Ezan okundu suyumuzu içtik, yemeğimizi yiyoruz affedersiniz yemekte dolma ve mercimek çorbası var. 
Etli dolma ve yoğurt ikilisi her daim favorim ama anacığım bir dolma yapmış maşallah bütün mahalleye yeter. 2 gündür yiyoz.
Menümüz gayet mütevazi ama sohbetimiz asla. Dolmayı yerken annem başlıyor anlatmaya sizlere daha iyi yansıtmak amacıyla sayılarla belirtiyorum bakalım çözebilecek misiniz bu bilmece gibi sohbeti.
"1-  hani rus filmi vardı. 2- orada ablasını oynayan kız vardı. 3- tarihi mekanlarda çok güzelmiş 4- dolma yapıyorlardı anlattı" size yemin ediyorum bunları söyledi ve sustu hiç abartmıyorum.
Önce uzun süre dinledim ,yüksek IQ'mün bana verdiği yetkiye dayanarak anlamaya ve bu sohbetin gizli saklı sırlarını çözmeye çalıştım, zorlandım, çok ter döktüm ama aldığım her lokmada kafam daha iyi çalıştı. 
Düşündüm düşündüm tabağıma baktım, sonunda tabağım bitmişti. Karar verdim bu sırrı çözmeye ant içtim hadi bakalım bu şifreli konuşmalar neyi anlatıyormuş.


Öncelikle 
1- Rus filmi?
Annem rus filmini nerede izleyebilir? Film izlerken uyur genelde ya da yere bakar boş boş olsa olsa bu dizi olur. Peki rus dizisini nereden izlemiş, gizli gizli rusça mı öğreniyor? Yok cnm olamaz belli ki Kurt Seyit ve Şura dizisini kastediyor. Tamam rus filmi demek ki diziymiş dizi de Kurt Seyit ve Şuraymış ilk bölümleri Rusya'da geçiyordu aklında rus filmi olarak kalmış. Ohhh tamam ilk sorumuzu çözdük.
2- Orada ablasını oynayan kız?
Başrol de olan Şura'nın ablasını anlatmaya çalışıyor. O oyuncunun adı nedir?
Hemen Google'a sordum Seda Güven'i anlatıyor tamam şimdi elimizde ne var?
Kurt Seyit ve Şura dizisinde oynayan Seda Güven adlı oyuncu.
3- Tarihi mekanlarda güzelmiş.
Büyük ihtimalle bu oyuncu Rusya'da çekim yaptıkları tarihi mekanların atmosferini anlattı ve çok beğendiğini söyledi.
4-Dolma yapıyorlardı anlattı.
İşte işin içinden çıkamadığım nokta. Dolma ne alaka ya. 
Biz dolma yediğimiz için aklına dolma mı geldi acaba, oruçlu kafa gitti tabii.
Ama yok bulacağım bu bilmeceyi, ne anlatmaya çalışıyorsun anneciğim.

Tamam tamam sakin kafayla tekrar düşünelim. 
Şöyle mantıklı bir açıklama yapıyorum;
Kurt Seyit ve Şura dizisinde  Şura'nın  ablasını oynayan oyuncu bir tv programında Rusya'nın tarihi mekanlarını çok beğendiklerini ve etkilendiklerini anlatmıştır, büyük ihtimalle bu program bir yemek programı aksi takdirde dolmayla bir ilişki kuramıyorum. Kızcağız programda konuşurken yemek olarak da dolma yapıyorlardı, annem de bu konuşmadan oldukça etkilenmiş olacak ki biz iftarımız yaparken beni bu ilginç konuşmayla test etti. Evet anneciğim ne anlatmak istediğini sanırım çözdüm, senin bu enteresan konuşmaların daha çokkkk bu blogda yazılacak. 

Sizin annenizin böyle kripto gerektiren ilginç sohbetleri var mı?
Yoksa benim annem bir casus mu? Benim üzerimde psikolojik deneyler mi yapıyor?
Şüphelerim var lütfen yardım ☺☻☺

Instagram

15 yorum:

  1. Ahahaha, vallaha kahkaha attım bayılıyorum annene :) Anneler, annelerimiz :D


    YanıtlaSil
  2. Hahhahhaaa, kizim senin gibi ugrasmiyor ve bana diyor ki hi hi anladim. Gecenlerde dedim ki ben ne dedigimi bilmiyorum sen nasil anliyorsun hemen? yakaladim beni dinlemedigini gulmekten olduk. Cok guzel, bayildim muhabbetinize. Annen bir ara insaat isine el atmamis miydi? Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. hahaha diye bende gülerek başlıyorum yorumuna.Bir anneyle kız muhabbeti bu kadar güzel kaleme alınabilirdi:)) Çok eğlendim :)

    YanıtlaSil
  4. Ay nasil guldum :D Annelerimissss...
    Sabirla anlamaya calismani da takdir ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep sabırla dinliyorum bazen anlayamıyorum ama :)

      Sil
  5. Bravo gerçekten çok iyi çözmüşsün :D

    YanıtlaSil
  6. aaaayyyy ağladımmm :D Gülmekten ağladımmm gözümden yaş akıyo şuan, anneme de okudum gülmekten nefes alamadı :D Ama neden gülüyo hanfendi kendine gülüyo. ''Ay bak yalnız değilsin'' diyo gülme krizindeyken. Evet, yalnız olmadığıma sevinmeli miyim Aycan :D Biz hep bunları yaşamak zorunda mıyız?? Hepp aynı şeyi yaşıyorum ve her seferinde diyorum ki, ''anne kafanda bişey düşünüyosun, onu da bana, kendi düşüncenin ortasından anlatmaya başlıyosun'' :D Evet haklısın der sonra hep olayı anlatır.. Ah ah sen bizi güldürdün Allahta seni güldürsün yani. Bu arada bende 7/24 annemle yaşıyorum :) Annene sevgiler ellerinden öperim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahaha yalnız olmadığımı bilmek çok güzel :))) Kafaları çok meşgul o nedenle bir şeyi anlatırken ortasından başlıyorlar :) olur o kadar ya

      Sil
  7. Sen çok alemsin, çok komiksin :) Biliyorsun değil mi?
    Annene gelince, ah bu anneler hepsi öyle!
    Benimkisi de önemli bir soruya cevap beklediğimde çevrede konuşmamızı duymaması gereken insanlar varsa cevap "Öyle, anladın? İşte öyle" Öyle ne anne, öyle ne? "Ya biliyorsun işte öyle" Sonra ben bir şey anlamam (Mesela yemeğe gidilecektir, annem konu yayılmasın diye öyle der ve iki hafta önce konuştuğumuz bir yeri kast eder ben onu çıkmayalım olarak algılarım, o beni düzeltmez. Sonra ben birkaç hafta sonra "Seninle de anne kız bir gezilmiyor" dediğimde bana "Ben sana oysa ki öyle dedim ama sen gitmedin ki!" diye papara yerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumlar genelde aynı dertten muzdarip olduğumuzu gösteriyor yeliz :)) böyle kabul edeceğiz yapacak bişi yok

      Sil
  8. yazılanlara bakıyorum da hemen hemen annelerimiz aynı.
    biz de mi böyle olucaz ya? valla birden ter bastı,paniğim tuttu.
    Allah sonumuzu hayır etsin :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.