Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Haziran 2014 Pazartesi

Ben Bu Yaz Yine Dizi İzliyorum ☺

Merhaba!
Bu sene de ramazanın yaz ayına gelmesinin kaçıncı senesi bilmiyorum 5 galiba, zor valla yaz ayında oruçlu olmak, ben evde zor tutuyorum, balkona bile çıkmıyorum güneş var diye çalışanlara Allh kolaylık versin.
Oruçlu olunca da zaman geçmez bir türlü yarım saat kala yemekler ısınmaya sofra kurulmaya başlandığında ise aaaaaa patladı patladı diye bir panik olur ama her şey yarım yamalak kalır ☺ (bizim öyle olur genelde)
Dün akşam da  öyle kendimizden geçmişiz ki ezan okunuyor biz hala sofra başında bekliyoruz, ezan bitti hala bekliyoruz ☺ farkında değiliz orucu açacağız okundu mu diye annemle birbirimize soruyoruz, kafa kalmadı anacım, ilk günler olur öyle alışma süreci ☺
Şu an da oruçlu kafayla yazıyorum, ne yazsam diye düşünüyorum kaç gündür, neden düşünüyorum?
Çünkü 3 gündür sürekli dizi izliyorum. Canım hiçbir şey yazmak yapmak istemiyor, halsizlik falan ama otur otur bir yere kadar. Dizi izliyorum dedim ya biraz izlediğim dizilerden bahsedeyim zira oldukça güzel şeyler izledim. Yeni bir diziye başlarken çok zorlanıyorum çünkü zaman çok değerli boktan bir konuya saatlerce zaman ayırıp dandikleşmeye başlayınca bırakmak çok koyuyor. Bu sefer öyle olmadı ama şükürler olsun ☺

the following
Devam etmekte olan meraktan çatladığım ama izlemediğim yaz aylarına bıraktığım dizilerimi izledim önce, onlardan ilki ; The Following'di ilk sezona göre 2. sezonu biraz sönük buldum ama yine de fena değildi. Umarım 3. sezon daha iyi olur.

hannibal
Hannibal'ın 2 sezonu çok çok iyi kesinlikle izlenmesi gereken çok güzel bir psikolojik gerilim, oyuncular harika, tavsiye ederim. 3.sezonu merakla bekliyorum.

mad men
Mad Men 7.sezonda çok ağır gidiyor, açıkçası ben 7. sezon da biraz da olay olur dedim ama olmamış, tamam dizi zaten ağır konusu, zamanı ama yavaş yavaş toparlanıp finale gitmeli çok uzamış yeter sürekli  tekrar eder konular olmuş. Don Draper adına kendine gel Mad Men.


Yeni başladığım diziler ise;

Orange is the new black
Orange is the new black bu kadar uzun dizi adı mı olur? Evet oluyormuş hem de çok güzel dizi oluyormuş.
Başlarken tereddüt etmiştim çünkü tv de yayınlanmıyor dizi netflix de internetten yayınlanıyor ve bölümlerin süreleri 60 dk. alışkın değilim bu kadar uzun dizi izlemeye (yalan be bizimkiler 2 saat :))
Cidden çok iyi bir dizi, incelemeye alacağım ayrıntılı olarak ama kısaca; kadınların kaldığı bir hapishanede geçiyor. Dramı ve komediyi harmanlıyor, her şeyin dozunda olduğu güzel bir dizi. Tavsiye ederim.

Orphan Black
Orphan Black tamamen tesadüf eseri izlemeye aldığım bir bakayım dedikten sonra bırakamadığım, bazı sahnelerinde çok güldüğüm, aksiyonlu, bilim kurgulu güzel bir dizi. Bunu da ayrıntılı olarak inceleyeceğim. 
Yalnız Başrol de oynayan kız efsane.

Bir ricam olacak sizlerden bana dizi tavsiye edebilir misiniz?
Böyle bilim kurgulu maceralı falan olsun. Mümkünse 2 sezon yayınlanmış olsun.
Fazla mı oldum? Tamam o zaman dizi önerilerinizi bekliyorum canlar ☺

12 yorum:

  1. izledin mi bilmiyorum ama fringe yi tavsiye ederim bilim kurgu ve aksiyon.. ben çok beğenerek izlemiştim 5 sezondu geçen yıl bitti izlemediysen bir bak derim . bir de game of thrones var tabi ki, her bölüm sinema filmi kadar uğraşılmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izliyordum ama sıkmaya başlamıştı beni bıraktım :)

      Sil
    2. game of thrones tabii izliyorum büyük hayranıyım dizinin :) 4. sezon bitti bakalım bekliyoruz

      Sil
  2. Güzel diziler :) En iyisini yapıyosun gerçekten. Dışarda çalışmak zor. Önerebileceğim dizi şuan malesef yok. Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  3. Allah yardımcımız olsun canım... Gerçekten kolay değil ama rabbim sabrını veriyor...
    Hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla öyle hiç acıkmıyorum ama susuyorum :) olacak o kadar . teşekkürler cnm sana da hayırlı ramazanlar

      Sil
  4. Mad Men kesinlikle en iyisi ama izlemediysen Breaking bad ve Dexter a bir şans ver derim :)

    YanıtlaSil
  5. birkaç öneri de bulunabilirim sana;
    Fringe:Gerçekten ilk 4 sezon efsaneydi.Bana kalırsa 5.(son) sezon saçmaladı ama o 4 sezon için izlenir diyorum.
    Dexter:8 sezon hiç mi sıkmadan izletir bir dizi.Keşke izlememiş olsam da şimdi başlasam diyebileceğim nadir dizilerden birisi. Gündüzleri cinayet masasında çalışan bir seri katilin hikayesini sanlatıyor.
    Person of interest:Farklı bir konusu var.O yüzden dikkatimi çekip başlamıştım.Dayımın yoğun ısrarlarıda neden olmuş olabilir tabi.Planlanmış suçları önceden gören ve engellenmesi için haber veren bir makine.Harika dövüşen bir abimiz ve bizi sürekli şaşırtan bir mühendis var.Kesinlikle izlemelisin 4. sezon başlayacak.
    Suits:Avukatlık dizisi.Diğerlerine göre bir tık daha macerasız ama eğlenceli yazın iyi gidiyor.Yakışıklı bir abimiz başrol de hatta 2 :) 4. sezon yeni başladı.
    The big bang theory:7. sezon bitti ve 3 sezon daha onay aldı.Söylememe gerek yok muhteşem bir komedi.
    Breaking bad:Mutlaka duymuşsundur.Kimya Müh. öğrencisi olarak başlamıştım.Ama efsanedir kendisi.5 sezon.
    Çok yazdım galiba daha aklımda çok var ama son bir şeyi daha yazmazsam içimde kalır.
    My mad fat diary :80lerde geçen inanılmaz eğlenceli komik bir gençlik dizisi diyebilirim.Tam yazın izlemelik.2. sezonu bitti.

    YanıtlaSil
  6. Bu yazdığın dizilerin hepsini izledim desem :) breaking bad zaten benim için en iyi dizi değişmesz yani
    dexter son 2 sezon hayal kırıklığı ama bitti izledim hepsini.

    person of interest sevemedim bir türlü

    suits izlemedim ama bakarım :)

    the big bang teory de favori komedi zaten izliyorum

    my md fat dairy ilk sezon izledim 2 sezon izlemedim ama blogumda incelem yapmıştım bakabilirsin sevdiysen :)

    teşekkürler bu güzel yorumun için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek canım demekki zevklerimiz benzermiş:)
      inceleme yazına hemen göz atacağım:)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.