Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Haziran 2014 Perşembe

Mor mim #7

Merhaba!
Şu bir hafta benim için ne kadar sıkıntılı olsa da iki blog arkadaşım tarafından mimlendiğimi öğrenince
çok sevindim. vivamakyaj ve supercellma. 
Vivamakyaj'ı  takip etmiyorsanız çok şey kaçırıyorsunuz. Çok güzel makyajlar yapıyor.
Bloguna gitmek için Tık.
Supercellma ise; bilmiyorum söze gerek var mı? Tam bir olay bu kız, yazdıkları bazen gülmekten karnımı ağrıtıyor, bazen de hüzünlendirip gözlerimi dolduruyor. Blogu için Tık.
Şimdi sorulara geçelim;




1-En çok sevdiğin yönün?
Yalandan nefret etmem. Doğrucu davut olmam. 

2-Sen hiç yağmur altında ağladın mı?
Ağlamışımdır, hatırlamıyorum ama ☺

3-Diyelim ki sana 3 dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştireceksin.
Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?
1-Kazandığım 2 üniversiteye kaydımı yaptırırdım. :((
2-Farklı bir meslek seçerdim.
3- Annemin iyi niyetinin, naifliğinin üzerine biraz açıkgözlülük ve uyanıklık tohumları ekerdim.

4-Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?
Hayır, ama isterdim.

5-Yaşadığın en gülünç durum nedir?
Yakın zamanda başıma gelen ve sizlerini eğlenerek okuduğu 

6-Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçseydin kimi seçerdin?
Çok yakışıklı adamları pek beğenmiyorum nedense.
zevksizliğin dibini görmüş biri olarak, şu sıralar Pharrell Williams'ı çok sempatik buluyorum.

7- Hayatın film olsa hangi aktristin oynamasını isterdin?
Naomi Wats

8-Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü aldırmadan ağladın mı?
Olabilir ☻

9- Superman mi? Batman mi?
Batman

10- Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka bir şey zannederdik.
Mesela Eyfel kulesini elektrik direği sanmak gibi.
Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı?
Hayal gücü geniş bir çocukmuşum herhalde, büyüyünce herkes bir canavara dönüşüyor diye kafamda sürekli kurduğumu hatırlıyorum ve annemin aklımdan geçen tüm düşünceleri okuduğunu sanardım.

11-Hayatın anlamı nedir?
Daha bulamadım!


İki arkadaşıma da beni mimlediği için teşekkür ediyorum.
Bende;
Makyajın Kimyası
Ece İnce
Harikalar Dünyası
Beyaz Begonvil
Beautybysyln
Oje canavarı
Hayatın Fon Müziği
Nurs's Studio mimliyorum.


Yapmak isteyen tüm blog arkadaşlarım yapabilir elbette ☺☻

Sevgiler || Saygılar



4 yorum:

  1. zaman ayırıp yaptığın için teşekkürler fotoğraf kardeşim :P

    YanıtlaSil
  2. Canım mimlediğin için teşekkür ediyorum karşılığını verdimmm :))) Çok mutlu ettin beni kiii:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.