Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Haziran 2014 Cumartesi

Ne Hediye Alsam Diye Düşünme Hemen Tıkla!

Merhaba!
Babalar günü yaklaşıyor ve kafanızda deli sorular var! 
Ne alsam diye kafanızı oradan oraya vuruyorsunuz?
Dur dur! Gerek yok bu kadar kafa patlatmaya, size güzel bir siteden bahsedeceğim.
Böylece beyin sarsıntısı ve stresten kurtulacaksınız.
Öncelikle  annem ile hediye maceramı anlatayım da bu hediye seçme işlerinin ne kadar önemli olduğunu anlayın! Bir anneler günüydü ve ben oldukça heyecan yapmıştım, beni doğurup büyüten kadına ne hediye alsam diye kara kara düşünüyordum, düşündüm taşındım  ve karar verdim ayakkabı alacaktım,  çarşı pazar gezdim, beğenebileceği bir ayakkabı aldım. Büyük bir hevesle hediyesini verdim.
"Annem çok beğendi" demeyi çok isterdim hiç beğenmedi, hatta yüzü buruştu "genç işi" dedi.
O kadar üzüldüm ki anlatamam, keşke internetten baksaydım, araştırsaydım diye söylenip durdum.
Tabii herkesin hediye macerası benim ki gibi olacak diye bir şey yok ama sevgilinize, annenize, arkadaşınıza, eşinize, babanıza, hediye almak istediğiniz zaman hep şu soruyu sormuyor musunuz? 
Ne hediye alsam?
Bu sorunun cevabı için  www.nehediyealsam.net  adresine ışınlanıyoruz.

Eeeee... ışınlandık ne olacak diyorsun, dur deme anlatıyorum.

www.nehediyealsam.net
Sitede sana yardımcı olacak bu bölümden hediye alacağın kişinin özelliklerini seçiyorsun,
karşına bir onlarca öneri çıkıyor. Nasıl fikir? Bence süperrrr.


Baktın olmadı, çıkan önerilerden farklı bir şey arıyorsun o zaman tavsiye sayfası seni bekliyor.

www.nehediyealsam.net
 Hediye tavsiye bölümüne tıkladığında ne istediğini ayrıntılı olarak sorabilir, hediye sahibinin özellikle ilgilendiği
bir ürün hakkında bilgi alabilirsin.


www.nehediyealsam.net
Ayrıca sitenin blog köşesinde hediye önerileri, tavsiyeler, özel günler hakkında bilgiler bulabilirsin.
Mesela Babalar gününün nasıl ortaya çıktığıyla ilgili güzel bir yazı okumak istiyorsan TIK

Dedim ya babalar günü geliyor, "aman bu özel günler de hep alışveriş tuzağı" diye düşünüyorsan, bence yanılıyorsun çünkü bu günler olmasa  hayatın koşuşturmasında sevdiklerimize hediye almayı akıl edemeyeceğiz. Hayata güzellik katmak, hatır gönül yapmak, mutlu etmek, sevildiğini hissettirmek
 için babanızın yanağına öpücük kondurarak ufak da olsa bir hediye vermek kadar güzel bir şey olabilir mi?  
Soru mu şimdi bu? Olamaz tabii ki! Unutmadan Babalar günü 15 Haziran. 

Tek tek alışveriş sitelerinde dolaşmak yerine tek bir siteden tavsiye alıp hediye seçmek en mantıklısı.
Benim gibi üzülmek istemiyorsanız hemen tıklayın ve hediyenizi seçin. Ahhh annem ahhh yaktın beni ☺
Neyse seneye dersimi iyi çalışıp taktir toplayan bir hediye alacağım ☺
Ne de olsa bana yardımcı olacak bir site var!


Benden bu kadar biraz da siz yazın, yorumlarınız bekliyorum! ☺☻☺


Not: nehediyealsam.net. hediye arama rehberidir, alışveriş sitesi değildir, seçilen ürünler satıcı firmaya yönlendirilir ve sistem görevini tamamlar. 




3 yorum:

  1. sonunda hediye seçmekten kurtuldum :)))
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım :)) hediye seçmek kolaylaştı :)

      Sil
    2. ben de yazdım bu siteyi
      güzel site

      http://www.gunlukekonomi.com/2014/06/ne-hediye-alsam-diye-dusunmeyin.html

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.