Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Haziran 2014 Cuma

The One Colour Impact "Intence Plum" Far İncelemesi

Merhaba!
Hiç krem far kullandınız mı? Ben maybelline color tatto pink gold rengini kullandıktan sonra krem farlara aşık oldum. Uygulaması ve kalıcılığı mükemmel. 
Bugün ise Oriflame'ın The One serisinden Intence Plum rengini incelemeye alıyoruz. 
(ayyy çok ciddi yazdım be ☺)

The One Colour Impact Intence Plum
Yapısı oldukça kremsi, ipeksi bir dokusu var.
Küçük kutusuyla makyaj çantana at çık, el ile uygulama en güzeli, fırça taşımaya gerek yok.

The One Colour Impact Intence Plum
Flaşsız çekim
* Rengi içinde kahvelik ve morluk bulunduran mürdüm. 
* Far bazı ile uygulamak kalıcılığına artmasına yardımcı olacaktır.
* Yoğun bir yapısı yok, ilk sürüşte istediğiniz rengi elde edemeyebilirsiniz üzerine  ikinci kez uygulamak gerekebilir. 


The One Colour Impact Intence Plum
Flaşlı çekim
*İçinde ki simleri görmeniz için flaşlı çekim  yaptım.
* Oriflame Haziran kataloğunda indirimli fiyatı 12.90 tl, krem far kullanmak isterseniz tavsiye ederim.
* Ürün 4g.

Oriflame ürünlerini incelemek isterseniz www.orikatalog.com 'a tıklayabilir,
aman ben çok beğendim sipariş de vermek istiyorum derseniz
www.orikatalog.com/oriflame-siparis/
linkine tıklayıp dilediğiniz ürünü seçebilirsiniz :)

Instagram'dan takip ederseniz sevinirm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.