Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Haziran 2014 Pazar

Sıkıldım Anacım!

Merhaba!
Neden ya rabbim? Neden beni böyle yarattın?
Ben de isterdim bir Adriana olmayı Acun'u eteğimde gezdirip el pençe divan yapmayı.
Lan Adriana'da aldatıldı ben başka bir güzel bulayım kendime kıskanacak.
Sıkılıyorum dostlar, neden bilmiyorum? Mayıs bitmek bilmiyor, annemin temizlik telaşı bitmiyor!
Bıktımmmm! Musluğa tıpasını takıp evden gizlice kaçmak istiyorum, annem delirsin.
Bir "gün" telaşı gidiyor evde 1 aydır. 
Ne günmüş be alt tarafı arkadaşların gelecek, boş boş konuşup gitcekler.
Yokkkk ev badana olacakmış, halılar yıkanacakmış, yedi beni yedi bittim yeminle.
Halıları yıkamaya verdik, ev 1 aydır halısız haciz gelmiş gibi hissediyorum (evlerden ırak)
Ülke gündemi malum hiç yazmama gerek yok!
Ağzımız hep kulağımızda "aman bişi olacak mı? Allah korusun!" diye söylenip duruyoruz.
Annem dedim ya alem bu kadın yaşam enerjimi bir Everest'e çıkarıyor, bir dibe çakıyor.
Ne yapcaz biz şimdi ayın 12'sine kadar.
Allah'ım zor günler geçiyorum, yardım et!


Annem her yeri diş fırçasıyla temizletcek bana :(( Evi şu an bok götürüyor, iyice saldığımız için anca diş fırçası temizler. Offfffff...
Tatile gitmek istiyorum ben, deli gibi dağıtmak istiyorum, değişiklik olsun istiyorum, fark edilmek istiyorum, başarılı olmak istiyorum. Ne çok şey istiyormuşum ya, öyle hemen olmaz bağğğzı şeyler cnm.
Beklemek, sabır etmek gerek. Değil mi? 
Bir de televizyona sardım, geceleri uyumuyorum abuk sabuk ikinci sınıf holuvud filmleri izlemekten içime fenalık geldi, digiturk'üm de yok benim biliyomusunnnnn? 
İzleyemiyorum güzel filmleri, ayyyy bu ne fakirlik kız.
Sebastian yarın Chanel çantamı, Dior gözlüğümü, Jimmy Choo ayakkabılarımı hazırla pazara gitcem evde hıyar bitmiş. Bak ne kadar havalı, her şeycikleri marka ama evde soğan doğrayıp, kafanı boyatmaya boya bulamıyon onu napcan. Abovvvvvvvv ben fenalıklar yaptım çok laf söyledim galiba, ama napim ya gerçekten özentiliğe deliriyorum, beğenmek istemek ayrı bişi ama olmadığın biri gibi gözükmek çok kötü duruyor.
Avam oluyo, basit oluyo, yalan oluyo ne bilim ya öyle işte.
Bak bana anam bana pazardan üç liraya don almış adam üç demiş ama annem çirkeflik yapıp güzel bir pazarlıkla 2.50 tl'ye indirmiş heyttt be anneme bak nasıl güzel müslüman (pazarlık sünnet ya ondan :)
Annemin üzerine pazarlık yapanı görmedim bu arada neyse bu başka bir yazının konusu.
Böyle işte canım sıkılıyor, içim daralıyor ama dertleşecek bir ortamım var masalına girmeyeceğim.
Bugün pazar ohhhhhhh hava yağmurlu sizde benim gibi evde pinekliceksiniz hahahaha
Yaşasın  kötülük hahahaha.

 Son olarak Sony Experia Z2 istiyorum!
Annemin dediği gibi gökyüzünde dalgalansın! Nereden duymuşsa bu lafı  :)
Yazıyom işte internet alemine, istiyorum o telefonu birileri duyar da gönderir belki,
çok uçtum lan o kadar da değil. 
Saçma sapan, türk dil kurumunun ayıplayıp cık cık cık yaptığı bir yazı oldu.
.
İyi pazarlar diliyorum pardon dilemiyorum ya benim ki berbat sizinkisi de berbat geçsin, sıkıntılı ve yağmurlu.
hahahahaha



8 yorum:

  1. Aycan, Allah iyiliğini versin çok alemsin :) Sana bir sır vereyim ailenin olduğu şehirden biriyle evlenme :) Çok özlüyorsun üzülüyorsun ama ne gün telaşın oluyor ne misafir. :) Uzun yıllar süren bayram temizliği fobisinden sonra artık kuşlar gibi özgürüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaha valla alemim :))) zaten hep şehir dışına evlenmek isterdim, olmadı :) kader :))

      Sil
  2. Aycan allah gönlüne göre versin annnem benimkide izinde bize patron oldu başımıza halıları kaldır koltukları sil falan bide hala vitrin var bizde :/

    YanıtlaSil
  3. hahaha :D Annen süpermis, halisiz birakiyor ve temizlik yaptiriyor bir aydir, hadi insallah gelenler temizligin degerini bilir ;) Bence temizlik nankör bir is, ancak yapmadigin zaman fark ediliyor ;)
    Seninde isteklerin bitmek bilmemis ama hayirlisiysa kabul olsunlar insallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyy nereden bilecekler ya 2 saat oturup yiyip içip gitcekler bunca emek 2 saat için, kendimi miss turkey'e katılan ama dereceye giremeyen kızlar gibi hissediyorum, öylesine değersiz, unutulmuş, kızgın ve kıskanç :)

      Sil
  4. ahahahaah :) Aycancım yaaa alemsin, bak diyorum sana Marmaris'e geeeel, dağıtalım şöyle ben seni rakı balığa götüreyim, barlarda sabaha kadar alem yapalım, kızgın kumlardan serin sulara da atlarız :) Bu arada pazarlık konusuna gelicek olursak ben de sağlam pazarlık yaparım, çirkefleşme sınırında taam derim alırım napalım anacım Türk genleri :) sen sıkma canını burada bile hava nası bi kötüydü bugün ama üzgünüm ben bütün gün gezdim tozdum iskelede çay içerek noktaladım günümü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eceeeeeeeeee öldürürüm seniiiiiiiiiiiiiiiii :))) yaaaa nasıl bir hayat bu Marmaris'te yaşamak diye bir şey var yaaaa. İnşallah Allah kısmet eder de gelirim Marmaris'e bir kere geldim ama hiç bişi anlamadan geri döndüm, bir gün geleceğim :))

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.