Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Haziran 2014 Cuma

İzledim "Believe"

Merhaba!
Yağışlı havanın bana verdiği yetkiye dayanarak depresyona giriyorum.
Nasıl girmeyeyim? Havalar; vampir dizilerinin vazgeçilmezi, etrafında olan bitenden bir haber insanların yaşadığı küçük kasabaların havası gibi uyuşuk ve kasvetli.
Ayyy bayılajammm, içim şişti havalardan, içimi şişiren bir diğer şey ise "Believe" dizisi.

Believe

Olmamış bu sizi J.J. Abrams, zaten son yaptığın diziler hiç olmuyor, ne yiyon içiyon kendine gel!
Kısaca konusu;
Bo diye bir kız var, psişik güçleri var bu kızın rahmetli anası da böyle doğa üstü güçlere sahip, 
bir tane de şirket var bu şirket de bu güce sahip olanları bulup üzerlerinde deneyler yapıyor.
Tahmin ettiğiniz gibi şirket amacından sapıp, Bo ve onun gibi özel insanları kullanmaya kötü emellerine alet etmeye başlıyor. (Vayyy şerefsizler.) İşte bu şirkette çalışan Milton diye iyi bir profesör Bo'yu kaçırıyor ve kaçak olan Tate'e emanet ediyor. Olaylar başlıyor, kaçış kovalama bir sürü olaylar olaylar.
Yazarken bile sıkıldım :/

Oyuncular;
Believe
Bo ; Johnny Sequoyah
Tate; Jake McLaughlin

Believe
Bo'yu koruyan güzel hatun Channing olarak; Jamie Chung
Proseför Milton Winter; Delroy Lindo
Kötü adam ise en altta bir sürü dizide gördüğümüz son olarak HIMYM'da kaptan olarak hatırladığım;
Kyle MacLachian

Neden sıkıldım?
Çünkü sıkıcı, senaryo kötü, eksik bir şeyler var ama ne bulamadım?
Beğenmedim işte var mı diyeceğin? Entel Entel bilmişlik taslamayayım.
İçine almadı beni, sanki 50 tane dizi yazdım da, hey Allah'ım, amannn elin Amerikalısı nereden okuyacak bu yazıyı ☺ istediğim kadar kötüleyebilirim hahahahaha ☺☺
Bo çok tatlı ama tatlılığı da 1-2 bölüm götürüyor sonra yok gitmiyor bir türlü.
Doğa üstü güçler falan aslında çok ilgi çekici bir konu, kızın saflığı, iyi niyeti, herkese yardım etmek istemesi,
Tate ile aralarında ki ilişki güzel ama, işte "ama".
En beğendiğim bölüm yanlış hatırlamıyorsam, 3. bölümdü anne ile çocuğunu buluşturduğu bölüm.
Oscar'lı yönetmen yazmış ama olmamış demek ki neymiş Oscar almak dizinin tutmasına yetmiyormuş.
Oyuncular da ehhhh , ittir kaktır izledim cnbc-e'de zaten iptal olmuş.
2. sezon onayını alamamış. 


Sizler izlediniz mi?
Beğendiniz mi?
Yazın Yazın Yazın... Bekliyorum!
Doğa üstü güçlerimle sizleri uçururum sonra haberiniz olsun! ☺☻☺





5 yorum:

  1. bende izledim diziyi ama senaryo daha önce izlediğim ve nedeeen bitirdiler diye sinir olduğum 'Touch' dizine çok benziyo o da 3.sezonda bitmişti ama Believe'den kat be kat daha iyi bir senaryoydu.Resmen dizi ondan özenilmiş gibi!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Touch dizisini duydum ama seyretmedim. Bu tarz diziler birbirine benziyor, ağır konular olduğundan mıdır, nedir pek tutulmuyor. :))

      Sil
  2. ben de bi izleyim diyodum bu yorumlardan sonra görsem kanalı değiştiririm :D

    YanıtlaSil
  3. hahahaa ece'ciğim benim zevkime güzendiğin için teşekkür ederim bebeğim :))))

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzu çok sevdim ve takibime aldım, benımkıne de beklerim^^
    Sevgilerimle, http://eelifsenturk.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.