Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Haziran 2014 Salı

Makarna Severler Buraya!

Merhaba!
Benim gibi sadece makarnayı çok güzel yapanlar! Sizleri seviyorum. 
Evet mutfağı pek sevmiyorum ama acıkınca  aklıma gelen ilk şey makarna oluyor.
En sevdiğim ise fırında makarna. Beşemal soslu ımmmm bak nasıl canım çekti ☺

Dün akşam ise yine bir acıkma krizinde pink spring partyde bize bu lezzetli makarnaları gönderen
Arbella'nın Tircolor midye makarnasını pişirdim, yanına da yoğurt ohhhh...
Ispanaklı,domatesli ve sade olan bu makarna çok lezzetli.


Durum gıda tarafında üretilen Arbella makarna Mersin'de faaliyet göstermektedir.
%100 durum buğdayından elde edilen irmikten, tamamen bilgisayar kontrollü  modern tesislerde üretilmektedir.  Tek çatı altında 160 bin ton makarna 180 bin ton irmik üretim kapasitesine sahip tesisleri ile üretim ve ihracat potansiyeli açısından dünyanın en büyük şirketleri içinde yer almaktadır.
Daha fazla bilgi için tık




Sebzeli olanları çok sevdim ♥








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.