Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Haziran 2014 Cuma

Sabırsızlık Kanınızda Varsa Okuyunuz!

Merhaba!
Sıcaktan çatlıyoruz, amele yanığına doymuyoruz değil mi?
Zaten bunalıyoruz hatunlar bir de oje sürünce bekle bekle, kurusun da işimize bakalım.
Geçen günlerde Bim'den 3.50 tl'ye bu oje kurutucu spreyi gördüm ve hemen aldım.

Ojelerle pek aram yoktur ara sıra sürerim, sürünce de ille bozulur bir yerleri uğraş dur ondan sonra.
Top Coat denilen olayı da yapıyorum ama yine de bekliyoruz ☺
Bu sprey 3 dk da kurutuyor. Ojeyi sürüp 1 dk bekledikten sonra 20 cnm mesafeden sıkıyoruz.
Hızlı sıkmak gerekiyor çünkü noktacıklar kalabiliyor ojenin üzerinde.
Ben fiyatına göre iyi bir ürün olduğunu düşünüyorum işe yarıyor.
Yağlı bir yapısı var, sıktıktan sonra parmakları peçeteyle siliyorum.
İşte öyle canlar. Kısa ve öz bir post oldu ama sıcakta yazı yazmak çok zor.
Ramazan geliyor, can sıkıntısından ve orucun verdiği mahmurluktan bol bol yazarım artık.
Sevgiler || Saygılar




5 yorum:

  1. Başlık çekti beni :D Güzel bir keşif olmuş :) Ojelerin kurumasını beklemek kadar sinir bozucu bir şey yok.Hemen alacağım ben de bu ürünü :)

    YanıtlaSil
  2. Bende hic sevmem beklemeyi, hem basaramiyorumda kesin bozuluyor tekrardan :)

    YanıtlaSil
  3. Daha az önce kullandım ben de, 3 kat sürdüğüm ojemi hemen kurutuyor uzun süre kurumasını beklediğim ojelerim bile bozulurken bu spreyle bozulmuyor ben de çok sevdim :D

    YanıtlaSil
  4. Benri'nin de böyle bir spreyi var, gayet memnunum ona da bakabilirsin bundan sonra :) ama o yağlı his maalesef ki hepsinde var

    YanıtlaSil
  5. makyaj maceraları; başlığı atarken şöyle düşündüm "bu başlığı atarsam dikkat çeker mi?" çekmiş :)

    Viva makyaj; bende sevmiyorum :(

    prisella lala; :) fiyatı da uygun kullanmaya devam :)

    Claret red; benri'ninkini de deneyeceğim :) bitsin bu sprey :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.