Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Haziran 2014 Salı

Cyrêne Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu ♥

Merhaba!
Havalar sıcak, sıcak ama arada yağan yağmur serinletiyor, pek makyaj yapasım olmasa da yaptığım zaman
temizlemek için çokkkk severek kullandığım Cyrêne makyaj temizleme suyunu kullanyorum.
Cidden çok başarılı bir ürün. Daha önce temizleme suyu kullanmamıştım ama Cyrêne bana misel suyu sevdirdi. Temizleme sütlerine elveda diyorum ☺

Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu
Su gibi bir ürün, ben genelde göz makyajımı temizlerken kullanıyorum, ama sabah ve akşam tonik niyetine cildi; yağ, toz ve kirden arındırmak için de kullanılabilir. 
Benim kullandığım karma ve yağlı ciltler için bir de hassas ve kuru ciltler için olanı var.
Ürün 200 ml fiyatı 19 tl

Cyrêne Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu
İçeriği temiz, yağ etil alkol,esans, paraben içermiyor.
Temizleme sütlerinde böyle yapış yapış bir his vardır onu hiç sevmezdim ama bu üründe öyle bir olay yok.
Kullandıktan sonra cildi durulamanıza gerek yok ama ben makyajımı sildikten sonra yüzümü tekrar temizlemem jeliyle yıkıyorum. Su değmeden içim rahat etmiyor. 


Cyrêne Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu
Göz makyajını silmekte çok başarılı, pamuğa biraz döküyorum ve 10 sn bekletiyorum gözlerimi hiççççç yakmadan tüm makyajı temizliyor. ♥♥♥

Pink Spring Party'de bizlere bu güzel ürünü gönderen Cyrêne'e teşekkürler.

Lila kutudan satın almak isterseniz Tıklayınız


2 yorum:

  1. ÇOK GÜZEL BENDE NİVEANIN KULLANIYORUM AMA YAĞLI YAĞLI BIRAKIYOR SİNİR OLUYORUM. BİDE İYİCE SANKİ TEMİZLEMİYOR. SABAH YÜZÜMÜ YIKIYORUM GÖZLERİMİN ALTI SİMSİYAH :) BUNU DENEEBİLİRİM O ZAMAN NEREDEN BULABİLİRİM?

    YanıtlaSil
  2. cyrene sitesinden alabilirsin cnm . Kırmızı renkli "cyrene" yazan yer link. ben çok memnun kaldım inşallah sende seversin

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.