Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Haziran 2014 Pazartesi

Mim #6

Merhaba!
Hayatın İçinden blogunun sahibi Elif beni mimlemiş, kendisine çok teşekkür ediyorum.
Gevezelik yapmadan hemen sorulara geçelim;

1-Blog isminin anlamı nedir?
Bunu daha önce yazmıştım, blogumun  adını beğenmiyorum,
çok gayri ihtiyari konulmuş bir ad.
Hayata dair... adını kullanmayı daha çok seviyorum çünkü bu blog sadece makyaj değil, ahşap boyama, hezeyanlar, yemek, kendin yap gibi yazıları barındırıyor, o nedenle hayata dair ne varsa paylaştığım için hayata dair...

2-Başka bir isim seçecek olsan ne olur?
Kendi adımı kullanırdım sanırım Aycan, aklıma gelmiyor şu an başka bir isim.

3-Yaşın?
Bayanlara yaş sorulmaz ☺

4-Nerelisin?
İşte zurnanın zırt dediği yer.
Benim dedem kürt, Elazığ'lı 16 yaşında Elazığ'dan Bursa'ya gelmiş, babaannem ise Bursa'lı.
Bursa'da evlenmişler, burada yaşadılar, burada öldüler.
Annemin tarafı ise ; dedemin tarafı gürcü, Batum'dan Artvin'e göçmüşler oradan da daha batıya yani Bursa'ya yerleşmişler, ama dedem Bursa'da doğmuş büyümüş annesi babası da Bursa'da doğmuşlar. Bursa'nın yarısı Artvin'lidir bu arada. Anneannem ise Bursa'lı o da burada doğmuş, burada da öldü hem dedem hem anneannem. Annem babam da Bursa da doğmuşlar, büyümüşler.
Arkadaşlar şimdi ben bu kadar kütük bilgisi verdim size söyleyin "ben nereliyim?"
Bana kim bu soruyu sorsa ben; "Bursa'lıyım" desem de "hayır sen Bursa'lı değilsin, doğuluya benziyorsun"diyen tek hücreli canlılar, evet hem doğuluyum hem batılıyım, hem kürdüm hem gürcü eeeee...ülkemin senteziyim ben, n'lmuş yani. Gurur duyarım ben kürt olmakla, gürcü olmakla beni bununla aşalayacağını zanneden asıl kendi aşağılıktır. net
Ayyy ne dolmuşum beeeee

5-Okul/iş?
Halkla ilişkiler mezunyum.
Şu an çalışmıyorum.

6-En sevdiğin renk?
Mint yeşili, turkuaz

7-Uyurken yanından ayırmayacağın şey?
Su

8-Baş ucu kitabın?
Bitirmem gereken 3 kitap var :((( 

9-En sevdiğin kıyafetin?
Tişörtlerim

10-En sevdiğin makyaj malzemen?
Paletlerim

11-Bekar? / Evli? / Sevgilim var! / Yalnızım!
Yalnızım dostlarım yalnızım yalnız :((

12- Ailenden en çok sevdiğin kişi? (annen hariç)
Saçma bir soru olmuş. Babam diyorum o zaman

13-Hangi mevsimi seversin?
Sonbahar

14- Doğadaki herhangi bir şeyin yerine geçmek istesen neyi seçersin?
Kuş olmak isterdim

15-Hangi Yunan Tanrısı/ Tanrıçası olmak isterdin?
Bu soru için wikipedia'ya bakmayan bizden değildir. ☺
Hera olayım bari :) sonuçta Zeus ile evli kraliçe hatun.

16- Hangi doğa üstü yaratık olmak isterdin?
Kurmaca da cevap verebilirim sanırım.
Vampir olurdum ben ☺

17-Bir kitap okuduğunda kendini baş kahramanın yerine koyar mısın? Ne sıklıkla?
Kahraman çok zeki ve akıllıysa hayır.
Salak ve hatalar yapıyorsa evet.
Bir de sorunlu kahramanları severim, mükemmel kahramanları sevmiyorum.

18-Rüyalarını hatırlar mısın? Şimdiye kadar ilginç bulduğun rüyan?
Unutuyorum hep :(
Evlendiğimi gördüm, çok ilginçti ☺

19- Birini seviyorsun ama aranda çok büyük kültür farkı var! 
Onunla birlikte mi olursun, vaz mı geçersin?
Vaz geçerim, kafamın anlaşamadığı biriyle yapamam.

20-En çok sevdiğin hayvan? Neden?
Hepsini seviyorum. 

Bu mimi yapmak isteyen tüm blog arkadaşlarıma gönderiyorum.


5 yorum:

  1. Nerelisin sorusunun hakkını vermişsin :D Ayakta alkışlıyorum. Havyan sevgisine gelince. Yahu hiç mi korkmuyorsun bir tanesinden. Ben misal yılandan çok pis korkarım :D Tüm cevapları okudum emeğine sağlık efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doluyum bu konuda, hassasım :) teşekkür ederim Emrah

      Sil
  2. Ütopik bir mim olmuş :) Ben seni evli olarak kafamda canlandırmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet biraz öyle oldu :) vampirli falan. bekarım cnm :))

      Sil
  3. Güzel cevaplar vermişsin tatlım:) Bursalıyım diyene niye tekrar sorarlar anlamam hiç :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.