Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Haziran 2014 Perşembe

"Rimmel Color Rush On Fire" Ruj İnceleme

Merhaba!
Evde ellerim çamaşır suyundan paralandı, olmayan tırnaklarım paramparça, kaş bıyık almış başını gitmiş,
son olarak; annem eve gelen boyacıya sadece 1 oda ve mutfak boyanacak diye kandırıp ağına düşürünce  ve tüm evi boyatmaya kalkınca bana geldiler. Nasıl gelmesinler? Söyleyin  nasıl?
Halim böyleyken makyaj yapmayı bırak, elime krem  bile süremiyorum.
Paletlerime bakıp bakıp iç geçiriyorum. Şu "gün" denilen olay bitse de gitsek modundayım.
Neyse bugün çıktığında olay olan almak için hatunların saçını başını yolduğu bir ruju tanıtıyorum.

Rimmel Color Rush On Fire
Kalem rujlar malum her markada var olmaya başladılar, iyi ki de başlamışlar.
Bu tasarım çok güzel, sürmesi de kolay, şık duruyor.
Genel olarak rimmel markasının rujlarını beğeniyordum zaten, kullandığım 3 ruju var bununla beraber 4 oldu.

İnceleme kısmına gelirsek;

Rimmel Color Rush On Fire
*Parlak bitişli.
*Kalıcılığı yüksek.
*Dudakları nemlendiriyor.
*Pigmentasyon ise; ruja bakınca kıpkırmızı olacağım diyorsunuz ama parlak ve açık kırmızı dudaklara kavuşuyorsunuz. Çok fazla renk vermesini bekliyorsanız, beklemeyin ☺
*Kusurları belli ediyor.

 Hafif, yazlık, dudakları kurutmayan bir yapısı olduğu için sevdim.
Bir dünya rujum olmasaydı başka rengini deneyebilirdim ama bu renk ile yetineceğim.

Watsons'lardan 16 tl'ye temin edebilirsiniz.



6 yorum:

  1. yaa bu renk çook güzell hemen almalıyım :))

    YanıtlaSil
  2. çok doğal bir kırmızı bende çok sevdim ☺

    YanıtlaSil
  3. Rimmel ürünleri benimde hep aklimda ama almanyada satilmadigi icin asos da satilmasini bekliyorum, bir cok ürün stokda degil maalesef. Ruj cok güzelmis, tam yazlik cilek gibi ve beni öp diyor haha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rujlarını ve wake me up fondödetinini ayrı bir seviyorum :)) denemelisin

      Sil
  4. Arada hepimizin öyle paspal günleri oluyorum sanırım :)) Renk süpermiş, çok tatlı bi kırmızı ♥

    Balköpüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balköpüğü gelmiş hoş gelmiş :) Çok severek kullanıyorum ben de :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.