Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Haziran 2014 Pazartesi

Gözümüz Aydın Yaz Geldi!

Merhaba!
Gözümüz aydın yaz geldi  pir geldi, hava çok sıcak, bulutlar yağsam mı yağsam mı diye tepemizde dolanıp duruyor. Eeeee... nasıl dolanmasınlar dünyanın affedersiniz ağzına sıçtık.  
Yapış yapış havanın eşliğinde ben bilgisayar başında bloga post girmeye çalışıyorum, bide karnım nasıl aç şuan,  saat kaç olmuş bu saatte bişi yemek de istemiyorum tatile falan gidip bikini giyeceğimden değil de zor geliyo kıçımı kaldırıp mutfağa gitmek. Görüyorsunuz çok dertliyim, bide bugün babalar günü hemen bitsin diye nasıl dua ettiysem hiç bitmeyecek bugün galiba. 
İnstagram da sürekli ayak fotoları, deniz, kum, güneş fotoları, beni ortadan ikiye çatlatacak her şeyin fotoğrafını her 2dk da bir görmek üzüyor beni :) yapmayın olan var olmayan var, buradan direk küçük Emrah'a bağlayabilirim "benim hiç ayak fotoğrafım olmadı anne" ne kadar sıkıldığımı bu dangalak posttan anlayın, kafa gitti, hava bir sıcak bir soğuk devrelerim yandı. 
Twitter da sürekli bir gündem değişimi, dünya kupası devam ediyor bir yandan, eskiden olsa her maçı takip ederdim ama bu sene yok, istemeyerek de olsa izliyorum maçları,  can sıkıntısı işte...
İzle işte demi 4 senede bir oluyor.
Çekilecek fotoğraflar, yazılacak yazılar, yapılacak işler hep beni beklerken ben uyuşuk uyuşuk oturuyom.
Biliyorum bu benim her zaman ki halim ☺☻
Neden bu sene böyle oldu?
Çok boktan geçiyor 2014 lütfen birileri  müdahale etsin yoksa sonu pek iyi bitmeyecek.

Kısa bir hezeyan yazısı oldu çünkü kafamı toplayıp yazamıyorum, idare edin.
Hadi ben tavanla platonik takılmaya gidiyorum.


3 yorum:

  1. Sırf senin için daha dikkat edicem paylaştığım fotolara balım :)
    Merak etme iyi olucak herşey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahaha sen nasıl kızsın ya yerim seni deli kız :)) benim sızlanlamarım bitmez, tatilde falan olsam allah korusun saniyede foto koyarım valla

      Sil
  2. Haha bir ayak fotografimiz bile yoookk bak benimde yok iki kisi olduk bile, sefilleri oynuyoruz ;)

    Tatlim seni MIMledim, hem hic sIkIlmayarak en az bir saat düsünüp durup yazi yazacagin bir MIM söz, sahsen bende öyle oldu :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.