Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Haziran 2014 Cuma

Öncesi / Sonrası || Makyaj Denemeleri #1

Merhaba!
Oldukça yoğun bir günün ardından sonunda bloguma vakit ayırdım, sakin huzurlu ortamamı çok özledim.
Acemi olarak makyajla ilgilendiğimi bilmeyen yoktur, bilmiyorsa da bi zahmet öğrensin.
İşte ben kendime badana boya yaparken bizim kuzen 
"balom var abla bana da makyaj yapar mısın?" dedi.
Aslında ilk defa başka birine makyaj yapacağım için biraz heyecan yaptım.
Benim heyecanım kuzenin davranışlarından olabilir. Neden mi?
 Şöyle ki; kendisi biraz hiperaktif pardon çokk hiperaktif, çok sesli pardon genelde kulak zarlarınıza  test yaptıracak kadar desibeli yüksek sesiyle konuşan ortaokuldan mezun olan bir kişidir. Neden böyle söylüyorum çünkü "abla sakın benimle ilgili bir şey yazma" dedi.  Oldu cnm!
Yok öyle bi dünya! 


Yaşı küçük olduğu için oldukça hafif bir makyaj yaptık.
Zaten kendisi onu sürme, bunu sürme, yeter geç kaldım diyerek doğru düzgün fotoğraf çektirmediği için
anca bu kadar karemiz oldu.

Merak edenler varsa, olmaz da varsa hani.
Makyajda kullandığımız ürünler ise;

 Cilt
The balm yüz bazı
Rimmel wake me up fondöten

Gözler;
Essence all about nude far paleti.
Essence far bazı
maybelline eyeliner.
Rimmel scandal eyes maskara

Allık;
The balm down boy

Ruj;
unuttum, zaten yolda rujunu silmiş :/

Aceleyle bu kadar oldu, bir sonra ki denemede görüşmek dileğiyle sayın okuyucular/okuyucu.
 Blog tutalım, tutturalım, okutalım.


10 yorum:

  1. çok güzel sade bir makyaj olmuş ellerine sağlık canım :D

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GÜZEL BİR GENÇ KIZ AMKYAJI OLMUŞ MAŞALLAH :)

    YanıtlaSil
  3. Sağolun arkadaşlar :)

    YanıtlaSil
  4. Tam kuzeninin yaşına uygun hafif bir makyaj olmuş. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  5. hepinize teşekkür ederim :)) yorumlar candır

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, web sitenizi google’da makyajla ilgili web sitelerini gezerken buldum. Ben de makyaj videolariyla ilgili bir web sitesi açtım ve sizin gibi tecrübeli isimlerden tanıtım için yardım rica ediyorum. Kısa da olsa bir yazıyla veya sosyal medyada makyajvideolari.com ‘dan bahsedebilirseniz cok sevinirim. Her türlü sorunuz için bana email gönderebilirsiniz. Simdiden tesekkurler, Merve

    YanıtlaSil
  7. bence makyajsız daha güzel

    YanıtlaSil
  8. bence makyajsız daha güzel

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.