Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Mayıs 2014 Çarşamba

Cosmo&Care Mağaza Etkinliği

Merhaba!
Dün post yazamadığım için bir suçluluk duygusu ile yazıya başlamak istiyorum, iyice alıştım her gün post girmeye bir gün ara versem kendimi kötü hissediyorum, sanki bir şeyleri unutmuşum gibi tüm gün kafam meşgul 'acaba neyi unuttum?' diye dolanıp duruyorum.
Bu kısa açıklamadan sonra geçelim konumuza; cumartesi günü Bursa'lı bloggerlar olarak Cosmo&Care mağaza etkinliğindeydik. Cosmo&Care mağazasını Makyajbox blogunun sahibi Tuğba sayesinde tanıdık.
Teşekkürler Tuğba ☻
Ben biraz geç kaldım, gittiğimde kızlar mağazanın dışında bekliyorlardı. 'Ne oldu dedim?' "Deprem" dediler.
Dolmuşta giderken anlamadım tabii, nasıl anlayayım bir bindim dolmuşa aman Allah'ım şoför; dizlerinde şort ve elinde sigara ile beni karşıladı. Hep beni bulur zaten böyle egsantirik tipler. Camı açmaya çalışıyorum yok açılmıyor, anladı sonunda açtı kendi tarafından. Neyse ki araba kullanmayacakmış yazın motor alacakmış.
Motorla gezeyim demiş. O şortla gezersen başın belaya girer şoför efendi! :) Nereden biliyorum ben bunları çünkü arabada tanıdığı vardı, ona anlatıyordu :) Depremden dolayı herkeste bir tedirginlik vardı ama sonra geçti, Cosmo&Care'i salladık kızlar :)
 8 Şubat tarihinde açılan çiçeği burnunda mağaza, enerjik ve ilgili personeliyle Bursa'da kozmetik sektörüne yeni bir soluk getirmiş. 

Cosmo&Care
İlk olarak Selma'ya cilt ve saç analizi yapıldı. 
Saçı da cildi de tertemizmiş Selo'nun :) İçi de  dışı da temiz Selo kişisinin :)

Cosmo&Care
Daha sonra bana saç analizi yapıldı. Tahmin ettiğim ve daha önceki saç analizlerim gibi saç diplerimde kepek sorunu ve tıkanma var :( Maalesef ben saçlarıma pek özenen biri değilim. Boya falan da olmadığı için yıkıyorum çıkıyorum, saç kremi bile düzleştireceksem kullanıyorum :( 
Tembellik böyle bir şey, düşman başına:) İşte bakım falan yapmadığım için tıkanıklık, kepek problemi olmuş.
Düzenli olarak saç maskesi yapmalıymışım. 

Krauterhof
Çok özür diliyorum kendisinden adını hatırlamadığım bu tatlı bayan bizlere ürünler hakkında bilgiler verdi.

cosmo care bursa
Krauterhof markasıyla başlayayım, adını yazarken yanlış yazmayayım diye kırk takla attığım ve yeni tanıdığım bir marka oldu. 
Kime söylesem biliyormuş, ben cahil kalmışım bu konuda "aaaaaaaa" ayıpladım kendimi :)
Selülit kremi en dikkatimizi çeken ürün oldu, uyguladıktan sonra yanma hissiyle karşılaşıyormuşuz.
Herkes başta yanma denilince korktu ama kollarımıza denedik korktuğumuz kadar olmadı.
Deneyen arkadaşlarım yandı dedi ama ben hiç yanmadım :)
Problemli bölgeye uygulandığında oldukça etki eden Alman menşeli bu jeli denemek isteyenler Cosmo&Care mağazasında indirimli fiyatıyla 29.90 tl'ye bulabilirsiniz. Yaz da geldi artık, gitsin selülitler :)
Re-Gen Oil ise çatlakların giderilmesinde yardımcı olan bir ürün, hızlı kilo alıp vermede, hamilelikte oluşan çatlaklar  için kullanılabilir. Kokusu da güzel :)
 Tresan şampuanı ise bilmeyen yoktu sanırım. Isırgan otu ekstresi ile saçları besliyor ve saç derisinde kan dolaşımını hızlandırdığı için saç köklerinin beslenmesine katkı sağlıyor. Boyalı saçların Tresan saç bakım kremini de kullanmasını tavsiye ettiler daha kolay taranması için. 

cosmo care bursa
Sosyal medya affetmez :) 
Kızlar mağaza da incelemede ☻

cosmo care bursa
Flormar sevgili Flormar; kendini geliştiren yurt dışında mağaza üzerine mağaza açan Flormar Cozmo&Care'de. Dönen maskara ve makyaj bazı ise merak ettiğim ürünler arasında.
Makyaj bazını en kısa zamanda deneyip yorumlarımı paylaşmak istiyorum sayın seyirciler ☻

Innova da benim yeni tanıştığım bir marka oldu, uygun fiyatlarıyla herkesin gölünü kazanacak belli.
Yakında duyarız deneyimleri bloglarda.

Veeee karşınızda Bursa'lı bloggerlar ve Mine hanım. ☺

bursalı bloggerlar
Bizlere bu cicileri hediye eden Cosmo&Care'e ve iligili personeline Teşekkür ediyorum.
Depremden dolayı tedirgin ve panik oldukları halde en güzel şekilde tanıtımlarını yaptılar.
Harikaydınız kızlar ♥

Bursa'da yaşıyorsanız ve güler yüzlü ve bilinçli satış yapan bir mağaza arıyorsanız.
Cosmo&Care adresiniz.
Ayyy Aycan çok yazdın beee nereden bu mağaza diyorsan işte adres; Cemal Nadir Caddesi 
 Cosmo&Care Facebook  sayfası için tık.

Not: Tresan kayın ağacı özlü saç toniğini kullanıyorum ve çok sevdim, çok güzel kokuyor.
Uzun süre kullanım sonucunda etkilerini yazacağım tabii.
offff yazacak o kadar çok şey birikti ki :(

Bu arada fotoğrafları büyük kullandım, nasıl olmuş?
Lütfen yazın çok merak ediyorum böyle kullanmaya devam mı edeyim, yoksa eski haliyle mi kalsın?

Hadi canlarım eller klavyeye ☺


14 yorum:

  1. ne kadar güzel bir etkinlik olmuş canım, selült kremini bende merak ediyordum bu konuda bilgi verdiğin için teşekkür ederim, resimlere gelince böyle daha güzel olmuş daha net diye düşünüyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) o zaman böyle yayınlayacağım diğer postları da :)

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş canım bence böyle devam et resimlere öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) beğendiniz demek hımmmm tamamdır böyle kalacak :))

      Sil
  3. bence fotolar kesinlikle buyuk daha güzel olmuş, görmek için bilgisayara girmiyoruz :) elinize saglik güzel bir aktivte olmuş. GFC den takipteyim, ben de bloğuma beklerim.
    fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || lookbook

    YanıtlaSil
  4. Beni kırmayıp geldiğiniz için ben teşekkür ederim canım beniiiim :* Bu arada fotolar böyle daha güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. ayy sizin etkinlikte züppermiş bayıldım hatta az biraz kıskandım :)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim etkinliklerimiz hep güzel geçiyor, kakara kikiri :) eğleniyoruz :) teşekkürler

      Sil
  6. ne güzel olmuş etkinliğiniz, saçların çok güzel görünüyor sen o aletin dediğine bakma:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ ol cnm bu sıralar biraz dökülüyor, mevsimden herhalde. :)

      Sil
  7. ooh bayıldım valla yine gezmelerdesin bacım :) abimin kozmetik mağazası var diyor ki saç bakım maskesi denen şeye inanmayın ben satıyorum bi işe yaramıyo, siz en güzel maskeyi uçlarına uygulayacağınız badem yağıyla yapın:) beni biliyosun artık tamamen doğal şeyler kullanıyorum saçlarım için, ve çoğu sorunum da düzeldi :) öpüyorummmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle mi diyosun cnm, badem yağı zaten her şeye iyi geliyor saçı da besler dediğin gibi denemek lazım. geziyorum cnm çok eğleniyoruz bana da değişiklik oluyor :) bende öpüyorum çokkk

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.