Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Mayıs 2014 Cuma

"The One Volume Blast Maskara" İncelemesi

Merhaba!
Havalar kötü, yağmur yağsam mı? Yağmasam mı? Diye kendine deli sorular soruyor ama cevap alamıyor.
Ülkemiz gibi taşacak taşamıyor, yağacak yağamıyor, coşacak coşamıyor.
Sıkıntılı ve sıcak yaz günleri bizleri bekliyor, makyajlarımız da hafifliyor dolayısıyla.
Sadece; bb krem, allık, rimel ile makyajımı tamamlıyorum.
Bugünün konuğu ise Oriflame'ın The One koleksiyonundan Volume Blast Maskara.



9-8'lik çalan kaşlarımın kusuruna bakmıyorsunuz değil mi?
Bir itiraf yapayım mı size? Yapayım yapayım ☺ 
Ben rimel sürmeyi hiç beceremiyorum, yok yok tembelim, çıkarması zor geldiği için
çoğu zaman sürmüyordum ama sürmeyince çok kötü oluyor göz makyajı, göz makyajını gösteren kirpikler.
Bu sıralar elim hep bu rimele gidiyor. 


The One Volume Blast Maskara
*Sürümü kolay
*Kirpileri tek tek ayırıp uzatıyor.
*Ağırlık yapmıyor, hafif bir yapısı var.
*Günlük kullanıma uygun
*Dolgunluk vermiyor ama kirpikleri uzatmada başarılı
*Topaklanma yapmıyor.
*Tanıtım fiyatı 12.90, indirimsiz 25.90 tl. İndirimde olduğu zaman tadından yenmez.

Severek kullandığım bu rimeli sipariş vermek istiyorsanız
www.orikatalog.com/oriflame-siparis/ linkine tıklamanız yeterli.
Oriflame ürünlerini çok severim incelemek güzel olur, azıcık ürün araştırayım diyorsanız
www.orikatalog.com/  sitesinden  inceleyebilirsiniz.

Masum İnciler'in düzenlediği Pink Spring partide bizleri yalnız bırakmayan 
Oriflame'a teşekkürler!




2 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.