Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Mayıs 2014 Salı

İstanbul Macerası ve Bumerang Anneler Günü Şenliği

Merhaba!
Şimdi kafanda deli sorularla paylaşımlara bakıyorsun? Aycan sen anne mi oldun? diyorsun, de de, aynen sorulara devam, soru sormak iyidir, bu postta tüm sorularının cevaplarını bulmakla kalmayacaksın, eğlencesi bol, kahkahası bol bir yazı okuyacaksın inanmıyorsan... inanma yani ne yapayım  :)
Her şey bir maille başladı, çok romantik bir giriş oldu, sanki aşk hikayesi yazacağım  neyse bumerang beni düşünmüş mail atmış, Anneler Günü Şenliğine katılmak istiyorsanız, bize blog adresinizi ve mail adresinizi gönderin, itiraf ediyorum ben bu maili pek sallamadım çünkü  cevap versem de davet edilmem dedim. Yanlış düşünmüşüm, cevap geldi "mutluluk duyarlarmış" şimdi gitmeyip insanları üzmenin bir alemi yok.
Supercellma blogunun sahibi Selma'nın gideceğini biliyordum, kendisi süper bir insandır. 
Dedim "Selma beni de al yanına, ufo gören masum köylü gibi kalırım oralarda yol bilmem, iz bilmem" sağ olsun kabul etti :)Düştük İstanbul yollarına, ben, Selma ve 2 yeğeni, yolculuğumuz deniz otobüsünde başladı.İlk defa deniz otobüsüne binen biri olarak hafif mide bulantısı ve baş dönmesi yaşadım, çok sallıyor yaaa...Ben kafamı öne eğmiş kusmamak için çabalarken, yanımda ki amca horul horul uyudu, benzetme değil hee cidden horladı, karşı koltukta ki amca da salamlı sandviçini yiyip tabletinde önemli araştırmalar yapmakla meşguldü. Bir abla vardı, naaa böyle bir karış ayakkabıyla yürümekte güçlük çekiyordu sonra aynasını çıkarıp, koltuğunda bir güzel makyaj yaptı :)  Selma ve yeğenlerle sohbet, muhabbet derken bir bakmışız gözü yaşlı İstanbul bize el sallıyor. Bir takım olaylardan sonra Finiküler denilen araca binip, taksime gittik. Yağmur çiseleyip durdu, yaa bu Bahar kendini Kış zannediyor! Birileri buna dur desin, yağmurda ıslanınca insanın ister istemez isyan edeceği tutuyor "nerede bu millet, nerede bu devlet!" Tövbe yarabbim şimdi ağzım yüzüm yamulcak. Az gittik uz gittik, Martı otele vardık. Yağmurdan kafalar olmuş bonus, hemen saçlara fön çekildi, başladı fotoğraf faslı ve konferans :)

Panel başladı; 

yonca tokbaş
İlk olarak Yonca Tokbaş  tüm enerjisiyle herkesi şöyle bir kendine getirdi.
Hayat bizi kalıplara koyup, eşit dilimler halinde servis etmek istese de sen kendin gibi ol!
Yonca Hanım (Hanım deyince kızıyo ama ) Yazmak mı istiyorsun? Yaz, içinden geldiği gibi, devrik cümle mi olmuş? Olsun, sen busun. Valla buyum! Bazen kendi yazdıklarımı bile anlamıyorum.

bumerang annler günü şenliği 2014
Şunu da anlatmadan geçmeyeyim; panelde Yonca Tokbaş  konuşurken üzerindekileri çıkarmaya başladı.
Lan dedim nereye geldim :) Önce topuklu ayakkabılar, sonra ceket, sonra pantolon, süper ötesi taytı ve tişörtü, spor ayakkabısıyla kalınca sohbet daha koyulaştı. O anlattı biz dinledik, 10 saat anlatsa da dinlerdim.
Başarılı bir kariyeri bırakıp, hayat amacını bulan bir kadın o, anne, eş, yazar, koşar, tüm samimiyetiyle bana "iyi ki gelmişim be" "iyi ki tanımışım bu taş hatunu" dedirten biri. 

bumerang annler günü şenliği 2014
Yonca Hanım'la fotoğraf çektirememiş olabilirim ama, konuşurken çizdiği
felsefi ve sanatsal bu çizimin önünde; kendim oldum ♥ mutlu oldum ♥


decooksparty
decooks party'nin ve HasanBey çiftliğinin lezzetli ikramları.


bumerang annler günü şenliği 2014
Tansu Oskay pozitif ebeveynlik konusunda bilgiler verdi.

bumerang annler günü şenliği 2014
3 blogger anne nasıl blog yazmaya başladıklarını anlattılar.
Nil's mum blogunun sahibi  Yeşim Burnaz, Komirra blogunun sahibi Özge Kopuz, Hassas anne blogunun sahibi Ece Kumkale


bumerang annler günü şenliği 2014
Verilen aralarda atıştırdık :)


bumerang annler günü şenliği 2014
Doğum ve hamilelik terapisti Züleyha Aydın keşkesiz doğumu anlattı.
Daha evlenmemişken, doğum hakkında bu kadar bilgi bünyemi sarstı :)
Çatır çatır doğururum artık. Sezaryan ile doğumun bir tercih olmasına çok karşı Züleyha hanım, zaten normal doğum diye bir şey yok, çünkü anormal doğum diye bir şey yok. Doğal doğum en güzeli hanımlar.
Korku medyasının sizi ele geçirmesine izin vermeyin, stres ve korku hamileliğin en büyük düşmanı.
(ayy sanki 5 tane doğurdum :)

bumerang annler günü şenliği 2014
#selfiebakanı Yeşim Mutlu #bumeranganneleri fotoğraf yarışması sonuçlarını açıkladı.
Veeee kazanan... ben değilim kızlar ama ben kazanmışım gibi sevindim, Selma yeğeniyle çekindiği selfie ile tablet kazandı, güle güle kullansın. İnsan kalbini temiz tutunca, aklından gönlünden geçirdiği her şey oluyor.
(bknz: Selma)

bumerang annler günü şenliği 2014
Son olarak ünlü astrolog Şenay Yangel burçlar ile ilgili bilgiler verdi.
Şöyle söyleyeyim, aslan burçları kalkın oynayın, bu sene bizim senemiz, 4 senedir başımıza gelmeyen kalmadı, sinir stres olduk. Ohhh sonunda Ağustos'un 19'undan sonra harika şeyler olacakmış.
Aşk meşk yaşıcakmışız :)

İşte böyle hem gezinti, hem şenlikli bir yazı oldu.
Şenlikte iki sürpriz beni bekliyordu; ilki Cansanat blogunun sahibi ile, :)
ikincisi ise Şafağın Dünyası blogunun sahibi Şafak ile tanışıp ayak üstü sohbet etme imkanı buldum.
Sizlerle tanıştığıma çok memnun oldum hanımlar ☺

Giderayak bir ayna selfiesi olmadan olmaz.
Dilânur ve Zührenaz çok şekerlerdi :)
Yirim ikisini de :)

Sorularınıza cevaplar bulabildiniz mi? Bilmiyorum, ama adım hıdır, elimden gelen budur.
Dönüş zamanı ise taksimde zil çalan midelerimizin sesini susturmak için yemek yedik.
Ben deniz otobüsü faciası yaşamamak için salata ile yetindim.

Dönüşte ise Budo'nun bize attığı kazığı koltuklarımızın yerlerini görünce öğrendik.
Selma ve yeğenleri duvara karşı sıcaktan bayılarak, bense camsız en arka koltukta sıkıntılı bir yolculuk geçirdim. Olan oldu :) Geldik mi? Geldik sevgili Bursa'ya.


Yeter vallahi yoruldum, kafam bir dünya bu kadar toparlayıp yazabildim ☺
Ben yazdım, yorumlar sizden :)






12 yorum:

  1. ahahahahahah bi çırpıda okudum, çok güzel yazmışsın bebeyim, sen hakkaten seyahat gezi yazısı yaz, e bu sefer nereye gidiyoruz? :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüreğimizin götürdüğü yere :))))) teşekkürler canım :)

      Sil
  2. ben de tanıştığımıza sevindim canım :)

    YanıtlaSil
  3. Yaa ben de gelecektim,benim sıpalar hasta olmsalardı...(((Çok keyifli gözüküyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun! Gerçekten keyifli geçti, hem yolculuk, hem etkinlik ☺

      Sil
  4. :D Eğlenceli bir yazı olmuş .Ama benim dikkatimi yiyecekler daha çok çekti. Karnım aç sanırım:D Ben gittim yemek yemeye.. Emeğine sağlık .

    YanıtlaSil
  5. Orada olmak ve seni tanımak harikaydı :)) sevgilerimi gönderiyorum

    YanıtlaSil
  6. Ne guzel bir gunmus biraz yorucu olsada sizin icin. Yonca Tokbas'i cok severim. Faal bir gun, guzel resimler ve guzel anlatiminla nefis bir gune donmus, gonlune gozune saglik. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık. Pek keyifli anlatmışsın :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.