Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Mayıs 2014 Pazartesi

The Body Shop Tea Tree Pore Minimiser

Merhaba!
Başlık tamamen ingilizce olunca benim gibi "what's your name?" ile kısıtlı "ingilizce biliyorum ama konuşamıyorum" kulubü  "ne diyorsun janım" diye isyanlarda oluyor.
Valla bende oluyorum ne yalan söyleyeyim "dilinden utanma!" Yanlış yazıp, konuşsak da türkçe iyidir.
Ayyy uzattım be... Bugün elimde olan  bir "tester" ürününü inceleyeceğiz, tek kullanımlık ürünler olduğu için çok fazla deneyim elde edilmiyor ama arada ki farkı görmeniz için fotoğraflarını çekmiştim, ziyan olmasın fotoğraflar.

body shop gözenek küçültücü
Peki nedir bu Pore Minimiser ?
Gözenek küçültücü ayrıca cildi makyaja hazırlayan bir baz.

body shop gözenek küçültücü
Rengi sarı görünüyor ama ciltte şeffaf duruyor.
Yapısı ince ve kolay uygulanıyor.
The Body Shop bu ürün için "tıkalı ve genişlemiş gözenekleri küçültmek için çalışır, tüm gün cildi matlaştırır"
demiş. Tam boyu 30 ml, fiyatı web sitesinde yazmıyor.


body shop gözenek küçültücü
Görüldüğü üzere benim gözeneklerim dipsiz kuyucuklar oluşturmuşlar.
Bu durumu günlük makyajda çok sallamasam da düğün dernek falan olduğu zaman daha pürüzsüz bir cilt için
kullanılabilir.  Detaylı bir anlatım olmadı ama bir kere kullandım fark ortada, işe yaradığı gözle görünüyor.
Matlaştırma konusunda başarılı değil, gün içinde parlama oldu bende.


Kullanan var mı bu ürünü?
Merak ettim! Yazın "janlar" ☺







6 yorum:

  1. Merhaba, aynı tester beniğm de elimde 1 tane... Henüz kullanmadım... ama bahsettiğiniz gibi 1 tane kucuk olunca faydası olup olmadığını tam anlayamaıyoruz... deneyip size yazacağım.....
    Örnegın: sabah cildinizi temizledikten sonra uyguladınız değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm temizledim nemlendirdim öyle uyguladım. Deneyimlerini bekliyorum :)

      Sil
  2. ben kullanmadım ama aynı problem benim cildimde var. acikcasi buna care bir urun olduğunu snmiyorum :)

    fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || lookbook

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun süre kullanmadığım için sıkılaştırma yapıyor mu bilmiyorum? makyaj bazı ve anı kurtarma için ideal olabilir :)

      Sil
  3. merhaba
    the body shop markasını en çok hayvanlar üzerinde deney yapmadığı için seviyorum.

    YanıtlaSil
  4. Kuzum ben bundan denedim ve inanilmaz guzel cok begendim. Bende tester kullandim ama az az iki uc kez kullandim diyebilirim :) idareli kiz mod :) ama inanilmaz soft ferah bi yapisi var ve gercekten gozenekleri kuculttu. Gorunumu azaltti demek daha dogru sanirim. Hatta ve hatta flormar pore mimimizerden daha cok daha iyi bi urun. Flormar Bloggerlara dayadigi icin cok ovgu aldi bu geri planda kaldi bence. Ouuuu amma icime atmisim bu urunu haaa :)))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.