Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Mayıs 2014 Pazartesi

The One "Power Shine Glistening Rose" Ruj

Merhaba!
Ruj sevenler parmak kaldırsın, yok yok öpücük atarak selfie foto çeksin :)
Bugünün misafiri Oriflame'in yeni markası The One'ın koleksiyonundan çıkan; 
Power Shine "Glistening Rose" ruj
Offf ne uzun bir cümle oku oku bitmez size kolay gelsin :)

Stylo ruj ilk defa kullandım ve çok sevdim.
Uygulama açısından büyük kolaylık.
Oriflame ne demiş?
"Yoğun bir biçimde ışığı yansıtan MetaShine İncileri, ışıltıyı çoğaltarak
göz kamaştırıcı bir etki sağlar."

Hafif bir kokusu var, sakız gibi ama neli sakız bulamadım :)
Pembe duruşuna rağmen yoğun bir renk vermiyor, içindeki simler dudaklara ışıltı veriyor.
Parlak ve temiz duruşunu sevdim. 
Nemlendirmesi iyi, gün içinde tazelemek gerekebilir.

Görüldüğü gibi çok tatlı bir rengi var :)


Çarpık dişlerimi görmezden gelip, ruja odaklanın ☺
Lip gloss kullanmayı sevmiyorum, ama parlaklıklığı çok seviyorum
dudaklarım ışıldasın, pırıl pırıl parlayıp herkesin başını döndürsün diyorsan tavsiye ederim.

Siz The One ürünlerini kullandınız mı?
Kullandıysanız farklı ürün incelemeleri için  www.orikatalog.com/ ziyaret edebilirsiniz.
Bu ruju ve genel olarak oriflame ürünlerinden sipariş vermek isterseniz 
www.orikatalog.com/oriflame-siparis/ adresi sizleri bekliyor.

♥-----Sevgiler-----♥




2 yorum:

  1. Çok hafif ve tatlı bir rujmuş.Cidden glosslara iyi bir alternatif :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben pek gloss sevmiyorum o nedenle parlaklık istediğimde elimin altında duruyor :))

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.