Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Mayıs 2014 Cumartesi

Maybelline Make-up Fest.

Merhaba!
Bir macerayı daha sizlere aktarmaktan mutluluk duyuyorum.
Acaba nedir nedir? Tamam tamam panik yok! 90'lı yılların Eti reklamı gibi oldu.
Olsun o kadar 90'lı yılların çocuklarıyız. Bu berbat girişten sonra konuya nasıl geleceğim diye düşünüyorum ama bir şekilde bağlamam gerek, zaten artık alıştınız ben böyleyim ☻2 Mayıs Cuma günü Maybelline Make Up Fest'e katıldık, katıldık diyorum çünkü toplam 4 blogger maybelline çıkarması yaptık .
Sağ olsun Makyajbox blogunun sahibesi Tuğba haber verdi, yoksa nerede... benim kafa olmuş bir dünya, annemle işimiz olmasına karşın sabah 09:00 da kalktım, hazırlandım, tostumu yedim, yollara düştüm.
Neden yollara düştüm, çünkü festivalin olacağı yer Uludağ Üniversitesin'de 
bizim evden üniversiteye gitmek otobüsle 45 dk. Bursa'da bu Balıkesir'e gitmek gibi bişi, ya da ben şehir içinde oturduğum için böyle uzun yolculuklara alışık değilim. Şoförün tüm suratsızlığıyla yapılan uzun bir yolculuktan sonra makyaj cennetine ve İsimyoktu blogunun sahibesi Tuğba, Makyajbox blogunun sahibesi Tuğba (evet iki Tuğba'mız var :) ile buluşup; acaba ne olcak yaaa? Nasıl olcak yaaa? diye yapılan kısa söyleşiden sonra, Alp Kavasoğlu tüm karizma haliyle başladı ilk workshop'a,
 ilk dersimiz; buğulu göz makyajı.

maybelline makeup fest 2014
Eeeee... nerede buğulu göz makyajı? Yok! Çünkü foto çekmemişim :)

Yarım saat ile 1 saat  süren workshop aralarında, stil önerileri verildi.
Pek anlamam adalardan, modalardan ama :) sıkmadan kısa kısa konuştular, tatlı kızlardı ya sevdim ben bu hatunları, tv'de program yapsalar izlerim :)
maybelline makeup fest 2014

Pürüzsüz Ten Makyajı 
maybelline makeup fest 2014
Pürüzsüz ten makyajı, Alp'ciğimin dediğine göre fondöteni elle uygulamak daha iyiymiş.
Nasıl yani? Şimdi ben dünyanın parasını döktüğüm fırçaları napayım? Heee Alp söyle bana napayım?
Anamdan fırça mı yemedim ben bu fırçaları almak için, paracıklarım mı gitmedi? 
El ne el! :(
  İtilmiş'in, Kakılmış'ın kafasını duvardan duvara vurduğu hallerdeyim :)
Alp'in dediğine göre; fondöten sürmeden önce cildi mutlaka nemlendirmek gerekirmiş, el ile uygulandığı zaman, elimizin ısısıyla daha homojen şekilde yayılıyormuş (çok biliyon sen :) ve daima aşağı boynumuza doğru yaydırmalıymışız ki aksi takdirde ayva tüyleri şahlanıp, erkek arkadaşınızın kötü şakalarına maruz kalabilirmişiz.(Örnek: King Kong'a bir adım kalmış cnm) dedim ya kötü şakalar bunlar. :)) 
Tabii Alp böyle demedi, o saygılı bir insan benim gibi laubali değil hıh :))
Aldığım rt fırçalarla duvarları boyamak istiyorum, yardıma gelecek var mı? :))

maybelline makeup fest 2014
Alın size kusursuz eyeliner, alın size güzel kız :)
Aslında bu uygulamayı video olarak youtube'a yükledim ama paylaşamadım.
Bilmiyorum izin almak falan gerekir mi?
Bilemedim dostlarım bilemedim :))


maybelline makeup fest 2014
Kırmızı dudaklar vuhuuuu
Hiç süremediğim kırmızı rujlarım yasta, hepsi beni bekliyor.
Kırmızı ruj sürmenin en önemli noktası simetiri, ilk olarak dudakların üst v kısmı var ya heh orayı fırçayla çiziyoruz., sonra alt dudağa geçip fırçayla dokunuşlar yapıyoruz, sonrası ise yanları birleştirip, ruju allah ne verdiyse sürüyoruz :)) Sürdük eee sonra? Sonrası ise fondöten ile kenarlarından geçiyoruz. İşte bu kadar :)
Teşekkürler Alp! Bu kadar güzel anlatımdan sonra yapamazsam beher beher ağlayacağım. :)

En son uygulama ise bb kremdi.
Pek bir atraksiyonu olmadığı için foto koymuyorum.
Zaten bana son uygulamanın hediyeleri verilmedi, kalmamış (koca tır vardı orada hani görmesek inanacağız) ama ısrarlı ve şımarık davranışlarım sonucunda, nude ruju hediye ettiler :) 

Şimdi sizleri şebek fotolarım ile baş başa bırakıyorum.



            Güzel vakit geçirdik :)
               İşte ispatı        
 Fatma'nın katılımıyla 4 kız makyaj cennetinde ki huriler gibi olduk ☻
                   
maybelline makeup fest 2014
Son olarak hediyeler.
Teşekkürler Maybelline, para versen bu kadar reklam alamazdın, bak ne kadar işe yaradı makeup fest.
Keşke tüm markalar bu tarz etkinlikler yapsa.

Ayrıca Makeup Fest'de yaptığınız makyajı instagram ve facebook'da paylaşan ve
en çok oy alan kişi Maybelline yüzü olabilirmiş. Bana kimse oy vermez diye makyaj paylaşmadım :)

6 Mayıs'da İstanbul Marmara Üniversitesinde olacak Makeup Fest.
Haberinz ola!

Beni yorumsuz, gülü susuz bırakmayın!

 ♥ Sevgiler ♥


6 yorum:

  1. Makyajla ilgili bir hatun degilim ama senin bu tur faaliyetlerini okumak, resimlerini incelemek cok hosuma gidiyor cunku cok keyifli anlatiyorsun her seyi. Bir gun cekilis yaparsam blogumda senden yardim isteyecegim inan. Keyifli bir paylasim olmus, tesekkurler. Sevgiyle yasa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bende yazarken çok eğleniyorum :) teşekkürler

      Sil
  2. Ben hala bu etkinliklere katilamiyorum, utaniyo muyum neyim :) blogunuzu gfc den ve bloglovinden takipledim, ben de bloguma beklerim ve begenirseniz geri takiplerseniz sevinirim :)
    http://fashionsbit.blogspot.com.tr
    http://instagram.com/fashionsbit#

    YanıtlaSil
  3. Nasil keyifle okudum anlatamam hikaye gibi:)))
    Duvarlari RT fircalar ve beauty blenderlarla boyamaya ben de varim!!

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.