Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Mayıs 2014 Cuma

"Jane İredale Mineral Fondöten" İncelemesi

Merhaba!
Aman bende bir çalışkanlık her gün yazı yazıyorum, kendime şaşıyorum, nazar değmesin
Maşallah deyin ☺
Bir fondöten delisi olarak(önceden hiç sevmezdim)
 Masum İnciler'in düzenlediği PinkSpring Party'de hediye edilen Jane İredale
mineral fondöteni görünce çok sevindim. Daha önce Jane İredale ürünleri kullanmamıştım.
Kullandım şimdi gelelim yorumlara;

Jane İredale Mineral Fondöten
İçerisinde yer alan minik renk topları cilde doğal bir ışıltı katıp oldukça doğal bir görünüm kazandırıyor.
Pompalı şişesi kullanımı kolaylaştırıyor.
İlk kullanımda elinize jel geliyor, renkli toplar pompadan geçene kadar birkaç fıs sıkmalısınız.
Jane İredale mineral fondötenin özellikleri;
*Cildi nemlendirir.
*Günlük bakım yapar
*Doğal bir görünüm verir.
*Paraben, talk zararlı kimyasallar içermez
*Problemli ciltler için uygundur.
*Gözenekleri kapatmaz 


Jane İredale Mineral Fondöten
-Görüldüğü ince bir yapısı var.
-Kapatıcılığı az. 
-Doğal bir görünüm vermede çok başarılı, sanki yüzünüzde hiçbir şey yok gibi duruyor.
-Günlük kullanıma uygun. Hafif, ciltte ağırlık yapmıyor.
-Cildi nemlendiriyor. Kuru ciltler için biçilmiş kaftan.
-T bölgem yağlı olduğu halde parlama yapmadı.
- Belli belirsiz bir kokusu var.
-Elle uygulamak en güzeli.

Jane İredale Mineral Fondöten
Gördüğünüz gibi içinde ki mineral topçuklar cilde renk veriyor, jeli ise nemlendirme görevini yapıyor.
Eğlenceli bir fondöten :) İçindeki renk topları çok güzel :)

İnternet dünyası benim makyajsız suratıma görmeye hazır olmasa da,
ben sizleri hazırlıksız yakalayıp, doğal duruşunu göstermek istedim.
 Kızarıklıklar gitmiş, renk dengelenmiş, ama fondöten yok gibi :)))
Bende ki rengi riviera.

Benim mineral fondöten deneyimim böyleydi?
Siz mineral makyaj hakkında ne düşünüyorsunuz?

Eğer fondötenim temiz içerikli, hafif yapılı, nemlendirmesi iyi, günlük kullanıma uygun,
doğal görünümlü ve canlı olsun diyorsan, çok fazla kapatıcılık beklemiyorsan tavsiye ederim.

Lila kutudan almak isterseniz Tıklayabilirsiniz

5 yorum:

  1. Kullanmadım fakat kapatıcı özelliği çok yogun değil heralde,,Gerçi senin cildinde kusursuz maşallah..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğal bir ışıltı veriyor, kızarıklıkları kapatıyor, cildi besliyor, evet yoğun br kapatıcılık beklememek gerek. Teşekkürler

      Sil
  2. Bu fondöteni mutlaka denemek istiyorum bakalım ne zaman gidip de ytgulama yaptırabileceğim

    YanıtlaSil
  3. Meriba normalde fondatende ivory kullanıyorum şimdi hangi tonu onerirsiniz

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.