Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Mayıs 2014 Cumartesi

"Essence All About Nude" Palet İncelemesi

Merhaba!
Bende far paleti hastalığı başladı, lütfen yardım edin! Hiç kullanmadığım, kullanılmayı bekleyen bir sürü paletim var. Alıyorum alıyorum... Kendime söz veriyorum uzunnnca bir süre makyaj malzemesi almayacağım.
Essence'in bu paletini ise makyajvemoda olarak instagram'da paylaşım yapan Gizem'in hediyesi.
Kendisine tekrar teşekkür ediyorum.

essence all about nude
Renkleri görünce ilk görüşte aşk yaşayıp, yıldırım nikahı yapmak istedim.
Herkese yakışacak renkler, pembe severler kaçırmasın,
amaaaaa -----> tüm postu okuduktan sonra

essence all about nude
Gün ışığı
Pigmentasyon olarak zayıf, baz kullanmadan renklerini vermiyor, tozutma yapıyor.
Açık renkleri hele kaç kez üzerinden geçtim, elimde baz olduğu halde bu kadar rengini verdi.
Ne yazayım başka valla aklıma gelmiyor.

essence all about nude
Flaşlı çekim
Bu palet ile yaptığım göz makyajına ise şuradan bakabilirsiniz.


9 yorum:

  1. Var yok arası makyaj arayışında olanlara uygun gibi gözüküyor bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Deniz'ciğim göz makyajında yoğunluk istemeyenler rahatlıkla kullanabilir.

      Sil
  2. Güle güle kullan canım Belli ki çok güzel renkler::)
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. O hastalık bende de vardı da çok şükür kendimi biraz olsun frenliyorum son zamanlarda :)) Bu paletin daha renkli olanı var sanırım o daha iyiymiş pigmentasyon konusunda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm ben gördüm onu ama renkleri çok patlak geldi bana. Zaten dediğim gibi hediye geldi bu palet kullandıkça Gizem'i anıyorum.

      Sil
  4. koyu renkler güzelmis yinede bazla, ama acik renklerde haklisin, var yok arasi :)
    Birde sana en büyük tavsiyem: Tüm ürünlerini kullanmaya calis, ozaman nasil bazi seylere hic sira gelmedigini görüp kendini belki daha iyi frenleyebilirsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle yapacağım, üzülüyorum çok para harcayınca için yanıyo valla :)

      Sil
  5. Merhaba, bloğunu takibe aldım, sende bakarsan sevinirim:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.