Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Mayıs 2014 Perşembe

Tag; Sadece Bir Kelime

Merhaba!
Gizemin Saksısı güzel bir tag yapmış, katılmazsam olmaz ☻



1- Telefonun nerede?
Bilgisayarımın yanında

2- Partnerin?
yok cicim ☺

3- Saçların?
Dökülüyor.

4- Annen?
Bir tanem ♥

5-Baban?
Özlemim

6- En sevdiğin eşya?
Makyaj malzemelerim

7- Son gece gördüğün rüya?
Mantar 

8- Hayalindeki araba?
Mini cooper

9- İçinde bulunduğun oda?
Dağınık

10- Korkun?
İftiraya uğramak

11- On sene içinde ne olmak istiyorsun?
Öyle bir hedefim yok

12- Sen ne değilsin?
Yalancı

13- En son yaptığın şey?
Fotoğraf çekmek

14- Üzerinde ne var?
Eşofman

15- Senin hayatın?
Sıkıcı

16- Moralim?
İdare eder.

17- Şuan ne düşünüyorsun?
Yemek yesem mi? Yemesem mi?

18- Senin bilgisayarın?
Samsung

19-Bira?
İçmem

20- Aşk?
Arıyorum

Bende bu tag'i 
bloglarına gönderiyorum, yapmak isteyen tüm blog arkadaşlarım da davetli tabii :)


3 yorum:

  1. Güzel bir tag.olmuş emeğine sağlık efendim. Bu arada tag için teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Hemen cevapladım
    sevgiler
    http://safagindunyasi.blogspot.com/2014/05/sonunda-bu-da-oldu-taglandim.html

    YanıtlaSil
  3. canım bende cevapladım sevgilerimle beni taga kattığın için teşekkürler :))))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.