Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Mayıs 2014 Cuma

Yazmak Güzeldir ♥

Merhaba!
Ne yazsam ne yazsam hımmm... durun! "Yazmanın güzel" olduğunu yazayım.
Yazmak güzeldir, güzeldir ama bilgisayar tuşlarına basıp tık tık şuan yaptığım gibi yazmaktan bahsetmiyorum.
Defterin kokusunu duyup, rengarenk kalemlerle not tutmak, çizim yapmak, kalpler çizmek, aşık olduğun çocuğu düşünmek,yazı yazarken kalemi çiğnemek, hangimiz yapmadık  ya da halen yapmıyoruz?
İtiraf ediyorum; ben bir defter hastasıyım, cicili bicili defter görsem kırtasiyeden çıkamam, hatta yazılarımı bloga yazmadan önce ufak ufak notlar alırım, hangi yazı hangi tarihte yayınlamışım, neleri yazmışım, neleri yazmayıp tembellik yapmışım hepsini yazarım. 
Eğer not almazsam sanki sabah kalktığımda pufff... her şey kaybolacak gibi gelir. 
Ondandır ki hatıra defterlerim saklıdır, yerleri ayrıdır. :)
Masum İnciler'in düzenlediği Pink Spring Party'de Nideno'dan defterlerimin arasına yeni bir arkadaş geldi hem de ne arkadaş kapağında adım yazan pembe bir defter ♥ 
nideno
nideno  bizlere partinin adıyla müsemma pembe bir defter hediye etmiş.
Bir bloggerın en ihtiyacı olan şey, ilhamın ne zaman geleceği belli olmaz.

nideno
Kendime ilk notum... sayfalarına kıyıp nasıl yazacağım :)

nideno

Nideno'da  istediğiniz tasarımı defter kapağı yaptırabiliyorsunuz. Ben bu fikre b-a-y-ı-l-d-ı-m.
Hemen aklıma; evlenirsem (uzak ihtimal) düğün günü herkesin kısa notlar alacağı, düğün tarihinin 
yazdığı, güzel bir kapak tasarlamak olacak. 

Hazır tasarlanmış kapaklar da çokkk güzel.

nideno
Burç tutkunlarına.

nideno
Müzik tutkunlarına :)

nideno
Anneler gününde,annenizin tariflerini kimseye vermediği
böreklerin, çöreklerin notlarını alabileceği bir defter hediye etmek güzel olabilir,
 ayrıca bu tarifler size miras kalabilir :)

nideno
Fiyatlar ise;
Küçük boy 96 yaprak; 17.90
Orta boy 96 yaprak; 22.90
Büyük boy 96 yaprak; 26.90


Game of Thrones hayranı olarak aklımda sürekli;
Daenerys'in söylediği bu cümle geliyor, 
"Adaletsizliğe adalet ile cevap vereceğim"
Bu cümle ile game of thrones kapağı tasarlayabilirim.
İzlediğim dizilerin notlarını alırım, aaaa... süper fikir buldum hemen yaptıracağım :)

Kısaca; yazmak güzeldir, hayalleri, mutlulukları, hayal kırıklıklarını ne olursa olsun yazın. 

Sevgiler


Bu güzel defter için nideno'ya teşekkürler.
nideno (facebook)
nideno (web site)


6 yorum:

  1. Sonunda kendim gibi birini buldum :) ben ki kırtasiyenin en sağdık müşterisi, defter koleksiyonları olan, renkli kalem hastası her şeyi bir kenara not eden. Cidden çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evetttt çok severim renkli kalemleri :))) kırtasiyeler benim mabedim :)

      Sil
  2. Gerçekten çok güzel olmuş yazı. Ben bu defterden bir defter alacağım. Teşekkürler. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) al al vala çok güzel insan kendini özel hissediyor :))

      Sil
  3. "Yazmak güzeldir" ne güzel bir söz söylemişsin Aycancım. Arada bir eski yazdıklarıma bakıyorum hatıralar canlanıyor gözümde evet yazmak güzeldir.....

    YanıtlaSil
  4. Canım kaleme dokunmak defter kullanmak harika.Bilgisayarda saatlerce yazmaya calismaktansa defterlerle bakışma daha keyifli.Her gördüğüm defteri ve kalemi alırım.Çok güzel yazı olmuş :)
    Ayrıca kalem ile yazmak düşünceleri odaklamada önemli bir ayrıntıymış :)))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.