Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 Mayıs 2014 Cumartesi

"Avon İdeal Flawless Fondöten" İncelemesi

Merhaba!
Bilgisayarla platonik takılıyorum, o kadar bakışıyoruz yani.
Bu sıralar çok kozmetik yazısı yazdım, nedense böyle olunca kendimi kötü hissediyorum, başka konular da yazmalıyım o kadar çok yazacağım şey var ki? Offfffffff...
Ama her geçen gün okuyucuların arttığını görünce o kadar seviniyorum ki ☺☺☺
Yazmak zor gelmiyor :) 
Elimden geldiğince fotoğraflarla detaylandırıyorum postları, çünkü bende öyle blogları okumayı seviyorum, net, kısa ve öz yazılmış, mümkünse ürünün uygulandığını görmek, birde objektif olan blogları okumalara doyamıyorum. Instagram'da da sürekli; firmalar sana ürün gönderdi, bana neden göndermedi diye bir muhabbet var.  Boş verin ürünü falan ya... siz yazın, istikrarlı olun, dürüst olun zaten başarı kendiliğinden gelir.
Çok bilmiş gibi oldu ama gerçekten öyle. Eğer her gün yazarsanız, güncel olursanız okunuyorsunuz.
Ben kendimi acemi olarak gördüğüm için firmalarla iletişime geçecek kadar tecrübeli hissetmiyorum.
O nedenle ürün istemiyorum. 2-3 üyesi olan bloglarında kalkıp ürün değerlendirmesi yapmak için e-posta atmalarına şaşırıyorum. Büyük öz güven ☺Yanlış mıyım? Lütfen düşüncelerinizi yazın! Ayyyy emir kipi gibi oldu, yazar mısın sevgili okur :)

Bu uzuuuuun girişten sonra size Avon'un ideal Flawless fondötenini tanıtmak istiyorum.
Zaten buraya kadar sabredip okuduysan beni seviyorsun demektir. 
Buradan sonrasını okumasan da hiç darılmam :) 

Siparişimle bu dört tester gelmişti.
Denemek istiyordum ama fondötenlerim vardı, kutuda bu sevimlileri görünce çok sevindim.

Benim tenime uyan renk bu oldu.
*Avon'un bir çok fondöteni gibi pembe alt tonlu.
*Kapatıcılığı orta
*İnce bir yapısı var.
*Bir süre sonra hatta çok kısa bir süre sonra parlıyor. Özellikle T bölgesi.
*Doğal duruyor, ciltte duruşunu sevdim (bir de parlamasa ama çoğu fondöten parlıyor)
*Parlak bir bitişi var.
*Uygulaması kolay, ciltle bütünleşiyor.
*İndirimde olursa tercih edilebilir.

Diğer renkleri ise;

Creamy Natural
Creamy Natural

Avon İdeal Flawlesssoft honey
Soft honey

avon magix natural beige
Bu ideal Flawless serisinden değil, ama sevmedim bu seriyi.
Neden diye sormayın unuttum ama sevmediğimi hatırlıyorum :)
Görün diye rengi koydum :) Bir nevi hayır işi bizimkisi :)


Fotoğraflarda bir yanlış var, okurken kim dikkat etti?
Hadi bakalım yanlışımı bulun!
Yorumlarınızı bekliyor olacağım!

Not: Bu fondötenle çekilmiş olan fotoğrafımı bilgisayarda bulamadım, benim gibi düzenli çalışan bir bloggera hiç yakıştıramadım bu durumu :(

Hadi ben kaçtım, evde temizlik var :(


Twitter
Instagram

6 yorum:

  1. Fawless değil canımcım :D flawless :D

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Cok sekersin ya :) youtube kanalina da aboneyim yazilarini okurken sanki seni izliyomusum hissine kapiliyorum o derece samimi 💕💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, samimiyetim size geçiyorsa ne mutlu bana ♥♥♥

      Sil
  4. Fazlasıyla hem de ;) ben teşekkür ederim asıl böyle doğal ve içten yazılarından dolayı :*

    YanıtlaSil
  5. İcinde paraben var mi bilginiz var mi acaba ? Bende aldim bu urunu pismanim biraz.ve bunu da merak ettim

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.