Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Mayıs 2014 Perşembe

Nob Asetonsuz Oje Temizleme Mendili

Merhaba!
Oje sürmeyi seviyor muyuz? Evet! 
Peki oje çıkartmayı seviyor muyuz? Hayır!
Heh işte; o "hayır" artık "evet" olacak.
Nasıl mı? Hemen yazıyı okumaya devam!

Özel günler hariç pek oje sürmem, sürmesi, çıkartması zor gelir.
Artık hiç zor gelmiyor çünkü nob oje temizleme mendili işimi çok kolaylaştırdı.
Aseton ile uğraşmıyorum, zaten ben ne zaman oje sürüp sonra silmeye kalksam,
evde pamuk biter hadeeeeee koştur koştur pamuk almaya :)

İçinde 30 adet bulunuyor.
Bende ki üzümlü, ayrıca portakal, elma, gül, aloe vera kokulu seçenekleri mevcut.
Tırnakları kurutmuyor, vitamin ve nemlendirici ile tırnaklara bakım yapıyor.
2-3 saniye tırnağın üzerinde tutun, fotoğrafta göründüğü gibi tertemiz bir görüntü elde ediyorsunuz.
Ufacık ambalajı ile aceleniz olduğunda hemen çantaya atıp evden çıkabilir, otobüste, dolmuşta ojelerinizi silebilirsiniz. (Örnek; bknz: ben ☺)

Bu eller kimin?
Benim cimcime, süslü yeğenimin, ne zaman halasına gelse çekmeceleri karıştırıp,
elinde beğendiği bir oje ile gelip "halaaaa bana oje süyey misin?" der.
Mecbur hemen ojeler sürülür. 1 saat sonra ise "halaaa bu ojeleri silelim"
Nob oje temizleme mendili hemen imdadımıza yetişiyor, çok pratik pıt pıt siliveriyoruz.

Ahhh halacığım nasıl da poz veriyor. Yerim ben o elleri :)
İşte Ceylin'in tertemiz tırnakları ♥

 Bloglarda okuyup merak ettiğim, pratik ve ojeyi güzel temizleyen, üstüne üstlük
nemlendirip, bakım yapan bu mendilleri  çok sevdim.
Fiyatı ise oldukça uygun.

Asetona elveda, Nob Oje Temizleme mendillerine Merhaba! ☺

İncelemek ve sipariş vermek için TIK TIK


☺-----Sevgiler-----☺


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.