Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Nisan 2014 Perşembe

Günün Makyajı #4

Merhaba!
Pink Spring Party makyajımı paylaşmadığımı fark ettim.
Hiç durur muyum? Durmam tabii :)
Ben bu işi öğreneceğim (Lütfen "öğreneceksin" deyin) 

Hemen makyaja geçelim hangi ürünleri kullandım?

Ten; Mac studio fix fluid fondöten ve rimmel wake me up fondöten karışımı.
Allık; the balm frat boy
Göz altı kapatıcı; Bourjois healthymix 

Göz makyajı; Essence all about nude paleti (yazısı gelecek)
Eyeliner; Maybelline black
Rimel; Maybelline onebyone


Geceden saçıma fön çektiğim, kıyafetlerimi özenle seçtiğim ve harika bir gün geçirdiğim
makyajım böyleydi. Pembe partimize pembe makyaj yakışırdı :)☻

Günün makyajı diye başlık attım, eee yalan mı?
Bugün yayınladım :)


Son olarak çekilişime hâlâ katılmadıysanız Tık Tık
30 Nisan son katılım tarihi.

14 yorum:

  1. Çook yakışmış canım :))

    YanıtlaSil
  2. yüzün ne kadar güzel ve pürüzsüz canım...çok tatlısın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eve bende fark ettim cnm photoshop var gibi ama yok :)) teşekkürler :)

      Sil
  3. çok beğendim pırıl pırıl aydınlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) genelde açık renkleri kendime daha çok yakıştırıyorum, makyajlarım da hep açık tonlarda oluyor :)

      Sil
  4. Bayılıyorum pembeye ya verdiği enerji çok başka,sana da çok yakışmış balım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu sıralar pembeye taktım cnm bahar enerjisinin etkisi olsa gerek :) teşekkürler

      Sil
  5. Çok güzel gözüküyormuşsun o gün :) ben göremedim ama en azından yakından görme fırsatı yakaladık böylece,
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. bayıldım canım makyajına..
    soft tonlar çok yakışmış bence ten rengine tam da baharlık olmuş :))

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş makyajın sana da çook yakışmış :)

    YanıtlaSil
  8. Makyajın çok hoş olmuş..

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.