Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Şubat 2014 Çarşamba

"Mac Studio Fix Fluid Fondöten" İncelemesi

Merhaba!
Pazartesi günü yazdığım yazının üzerinden 1 gün geçti, memleket yine karıştı.(Alo babacığım!)
Neyse gündem karışık, biraz konuyu değiştirelim.
Mac  Studio Fix Fluid fondöteni yaklaşık 1 ay önce aldım, gelelim yorumlarıma;

Mac Studio Fix Fluid Fondöten
Resim yazısı ekle
 Bu sıralar  cildim o kadar beyaz ki 18.yüzyıl da yaşayan suratları hayalet gibi olan hatunlara benziyorum. 
Yaz gelsin de biraz yanayım. 


Mac Studio Fix Fluid Fondöten
Mac'den bu fondöteni ne zamandır almayı istiyordum, mağazaya gittiğimde "cilt tonumu bilmiyorum yardımcı olur musunuz? "dedim, cevap "koyu renk mi kullanmayı seviyorsunuz" oldu. 
Bileğimde denemek istedim,  elimin üstüne denedi. 
Sonra yüzümde denemeyi teklif etti, bana da makyajımı çıkarmak zor geldi, çeneme fırçayla biraz fondöden uyguladı. NW15 ile NW20 arasında kaldım, sonunda NW20'yi  mua tavsiyesiyle aldım. Bu sıralar pembe alt tonlu fondötenleri daha çok seviyorum, tercihim bu yönde oldu. (Nw pembe alt ton, Nc sarı alt ton)
Eve geldiğimde hemen makyajımı silip fondöteni denemek oldu ve korktuğum başıma geldi :( 
Rengi biraz koyu geldi , çok üzüldüm annemde sağ olsun koyu falan diye beni mac'den soğuttu.
Hepsi benim suçum makyajımı silip deneseydim, gün ışığına çıksaydım daha doğru karar verecektim.
Geçen günlerde tekrar denedim eeee bu sefer cuk oturdu cildime :)))
 Uygulamayı doğru yaptım galiba, önce cildime nemlendirici sürüp, baz kullandım.
Öğreniyorum ablası :)

Mac Studio Fix Fluid Fondöten
Cildim kuru karma ve bende ki etkileri şu şekilde
- Yoğun yapıda. 
- Kapatıcılığı çok  iyi.
- Benim t bölgem bir süre sonra parlama yapar, ama bu fondöten yapmadı.
- Cildimde ağırlık hissetmedim. Yoğun yapıda olmasına rağmen.
- Gece makyajında kullanmaya çok müsait. Günlük kullanım için biraz ağır olabilir.
- Mat bitişi var.
- Kalıcılığı iyi.
-  Uygulamadan önce cildi nemlendirmek şart. Kuru ciltler için özellikle.
- Ürün 30 ml

Mac Studio Fix Fluid Fondöten
Gün ışığı

Eksi yönleri;
-  Mağazada küçük bir şok yaşadım çünkü fondöten pompasız satılıyor, şişeden dökerek kullanamam diye 19 tl pompa parası verdim. yuhhh yani! 76 tl için içim yandı zaten, birde pompa parası :(
- Kokusu berbat, hatta leş.

Mac Studio Fix Fluid Fondöten
Flaşlı çekim.


Mac Studio Fix Fluid Fondöten

Mac'den ilk alışverişim bu fondöten ile oldu.
Birde geçen günlerde Mac Online alışverişi yaptım. Onu da yazacağım.
Makyaja yeni başlayan biri olarak yorumlarım bu şekilde, siz mac'den fondöten kullandınız mı?
Yorumlarınız bekliyorum!

 ♥ Sevgiler ♥


9 yorum:

  1. ben pekcok fondotenden sonra MAc de karar kildim. Hatta cok sevdigim ve uzun yillar kulladigim Loreal fondotenimden bile vazgectim... Oncelikle diger fondotenlerin uzerine hep ince bi kat pudra gecme ihtiyaci duyardim ama Mac de buna hic gerek olmuyor, direkt allik uygulanabiliyor uzerine.. Kadife gibi bir goruntu oluyor. Kaliciligi cok iyi. Sabah yaptiginiz makyajla aksam disari bile cikarsiniz. Bir de not fırcayla uygulandiginda sonuc cok daha iyi.... pompa olmamasi beni de sinir etmisti ama 1 kereligine alip, her yeni fondotene ayni pompayi takicaz nasilsa ;-)

    YanıtlaSil
  2. kalıcılık ve kapatıcılık açısından kesinlikle çok iyi bir fondöten. pompa olayı can sıkıcı olsa da dediğinz gibi bir kere alıp diğerlerine takıcaz :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel durmuş fondöten. Yapısıda çok güzel görünüyor. Ben mac'in pudrasını kullanıyorum ve çok seviyorum :) Pahalı olsalar da hak ediyorlar :) Blogunu takibe aldım bana da beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mac skin finish almak istiyorum ama bir kaç ay sonra :)) teşekkür ederim, hemen geliyorum

      Sil
  4. bende alıcam ama sutudyo fix ile prolongvear arasında takılıp kaldm ufffffffff hangisini alsam bilemiorm

    YanıtlaSil
  5. sende bu ürün çok iyi durmus :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bana yardımcı olsanız nerden alacağim konusunda.

    YanıtlaSil
  7. Bana biri yardımcı olmali

    YanıtlaSil
  8. Benim cildim kuru ama karma yani kuru yerlide var yagliya donuk karma yerleride sizce bu fondoten bana uygun olur mu

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.