Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Kasım 2014 Salı

"Rimmel Wake Me Up Concealer" İnceleme

Merhaba!
Ne zamandır kozmetik yazısı yazmıyorum, büyük eksiklik mi? Hayır değil! 
Canım ne isterse onu yazıyorum, anlayacağınız "ben değil keyfim bilir" :)
Masum İnciler blogunun sahibesi Burcu'nun düzenlediği Bahar partisinde Watsons
bize güzel bir paket göndermişti, o paketin içinde Rimmel'in göz altı kapatıcısı da vardı.
(ne kadar uzun bir cümle oldu yahu :)
Ben buraya o kadar rahat yazı yazıyorum ki sanki boşluğa yazı yazıyorum gibi, neden öyle yaaa...
Anlamadım!!! Kimse okumuyor gibi geliyor :) Bak şimdi içime şüphe düştü, okumuyor musunuz?
Kendi kendime gider yaptım :)

Neyse gevezeliği bırakıp dünyanın en önemli problemlerinden olan "göz altı morluklarına" dönelim.
Benim gözaltlarımın morluğu; size şöyle söylesem yalan olmaz,
kimin gözaltı daha morumsu diye bir yarışma olsa "ben kesin birinciyim cicim :)

Bu kapatıcının yorumlarına gelirsem eğer;

Sünger aplikatörü hijyenik değil diye sevmeyenler var ama ben pratik olduğu için seviyorum.


* Çok problemli gözaltı probleminiz varsa memnun kalmayabilirsiniz, kapatıcılığı çok çok iyi değil.
* Nemlendirici sürüp kullanmakta fayda var çünkü yapısı itibariyle kuru bir ürün.
* Sıvı bir yapısı var.
*Kalıcılığı ehhh...diyebilirim. 
Garip bir şekilde bende çizgilere dolmadı halbuki göz altında çok derin çizgilerim var. 
*Ivory rengi bana tam uydu, ten rengimden bir ton açık on numara.

Uzun zamandır elim bu kapatıcıya gidiyor, neden bilmiyorum kolayıma geliyor galiba :)
Fiyatı hakkında bir fikrim yok.

Orta karar bir ürün, benim düşüncelerim bu şekilde, sizler kullandınız mı?
Yorumlarınızı bekliyorum!

Takipte kalın!


4 yorum:

  1. Ben Rimmel Match Perfection kapaticiyi kullaniyordum sorunlu goz cevrem olmadigi icin ama su siralar kararmaya oldukca musait. Bir de kuru oldugu icin goz cevrem ne yazik ki kurutan urunler bana gore degil:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Match perfection'u pek çok kşi kullanıyor ve memnun, elimdeki kapatıcılar biterse inş. denerim :)

      Sil
  2. Ben duruşunu çok beğendim. Elimdeki 598455 kapatıcı biterse alabilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derdimiz hep fazla ürün cnm :) duruşu güzel ama çok kapatmıyor maalesef :(

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.