Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Kasım 2014 Salı

Günün Makyajı #8

Merhaba!
Temmuz ayından beri günün makyajı postu yayınlamamışım, çok da dert değil ama  makyaj malzemelerini alıp makyaj yapmaya üşenen biri olarak tarihin tozlu sayfalarında yerimi alacağım.
Arada sırada fotoğraflar güzelse yayınlıyorum böyle ☺

günün makyajı

Kullanılan ürünler ;
Nyx far bazı
WetinWild comfort zone paleti
Rimmel scandal eyes rimel
Essence liquid ink eyeliner

Nasıl olmuş gızlar?
Yorumlarınızı bekliyorum ☺


Takip etmeyeni takip etmem ☺☺ 

9 yorum:

  1. ahh soyle eyeliner sürmeyi bi ogrensem.... cok guzel olmus bence ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler valla insan süre süre öğreniyor

      Sil
  2. Nice makeup!!! I like your blog!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanks honey :) follow back anacım :) ulan ecnebiler bile follow back diyorsa biz ölelim :)

      Sil
  3. woww ne güzel sürmüssün eyelineri :D

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş eline sağlık :) eyelinerdan memnun musun?

    YanıtlaSil
  5. kalıcılığı on numara , ben fırça ile hattı belirleyip bu essence likit eyelinerla belirginleştiriyorum :) evet memnunum :)

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten güzel olmuş,hemen ekliyorum!:)
    Sevgilerimle zeyusanka.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.