Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Kasım 2014 Pazartesi

"Maybelline Lasting Drama Eyeliner" İnceleme

Merhaba!
Sendrom sendrom dediniz başımın etini yediniz alın size sendrom; siz bu satırları okurken ben evde kıçımı devirmiş sıcacık yatağımda mışıl mışıl uyuyorum ☺ 
Bu kadar kötü olmayı nasıl becerebiliyorum bende bilmiyorum! :) 

Hiç uzatmıyorum hemen inceleme yazımıza geçiyorum.



Uzun zamandır kullanıyorum bu eyeliner'ı ama yazmak şimdiye kısmet oldu.
Bu fotoğraf da epey eski şimdilerde oldukça kuru ve fırçaya çok zor geliyor haliyle sürümü de hiç kolay olmuyor. Kavanoz dipli dünyada kavanoz eyeliner kullanmayı seçtiğim için kendimi tebrik ediyorum, çünkü hiççç beceremiyorum :( 


İlk aldığımda böyle siyahtı ama şimdi dediğim gibi kuru ve rengini vermiyor, bende 
biraz erisin diye peteğin üzerine koyuyorum sürümü kolaylaşıyor.
Yazın da güneşte bırakıyorum demlenince alıyorum dermişim :))
Kalıcılığı ise hımmm... valla arkadaşlar bende 3 saat sonunda göz kapağımda iz bırakıyor.
Yağlı göz kapaklarına sahibim o nedenle de olabilir çünkü hiç iz bırakmadığını söyleyen arkadaşlarım da var, göz yapısıyla alakalı bir durum.


Fiyatını hatırlamıyorum, üç farklı rengi daha var bu serinin mor, kahverengi, "charcoal"
kömür diye çevrildi "charcoal" rengi :)  İçinden bir de fırça çıkıyor eğer eyeliner fırçanız yoksa işinize yarayabilir, fena değil yani. 


Takipte kalın!
Takipte kalacaksanız takipte kalın ama bırakıp gidecekseniz hiç takip etmeyin!
(atarımı da yapar giderim :)



2 yorum:

  1. hehehehe canımm şu an benim de tüm kuruyan jel eyeliner ve krem farlarım peteğin üstünde, aklın yolu bir :D :*

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.