Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Kasım 2014 Pazartesi

Muştum Var!

Merhaba!
Yayın başlığını "muştu ne yeaaa" diye okuyanlar size de merhaba!
Muştu; sevindirici haber demek,  peki sevindirici haberim nedir? 
Çok severek işlediğim etaminleri sizler için yapmaya başladım.
Biliyorum çok yaratıcı bir fikir değil ama yaratıcı kısımları arkasından gelecek.
Elimde etamin işliyorum da işliyorum :)



Satın almak için mail atabilirsiniz.

aayparcasii@gmail.com

etamin tablo




Fotoğraflı ahşap tepsi
siz fotoğrafları yollayın ben tepsinizi yapayım :)






Satın almak için mail atabilirsiniz.

aayparcasii@gmail.com

Takipte kalın, geri kalmayın!


4 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.