Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Kasım 2014 Pazartesi

Gıcığım!

Merhaba!
Geçen arkadaşlarla bir kostüm partisinde kopuyoruz aklıma geldi neden bir "gıcığım" yazı dizisine başlamıyorum! Şaka yahu! Ne partisi, ne kostümü, benim göreceğim tek kostüm partisi 
"Bu tarz benim" programında giyilen abuk kıyafetler olur herhalde :) 
Ne diyordum hımmm... evet arkadaşlar ben bu sıralar kendime çok gıcığım peki başka nelere gıcığım?

*Tembelliğime

*Hayatı kendime dar etmeme

*Çok inat olmama

*Evde oturmama

*Çabuk parlamalarıma

*Sinirlerimin bozuk olmasına

*Tv'de gördüğüm her şeye ağlamama

*Gribe

*Faturalara

*Bu tarz benim programına

*Tüm yerli dizilere

*Hükümete

*Yalancılara

*Zamanın geçmesine

*Turkcell'e

*TTNET'e

*TELEKOM'a

*Yalnızlığa

*Sıkılmaya

GICIĞIM!

Hadi bu başlangıç yazısı olsun ve gıcık olduğum şeyler artsın bana da yazacak konu çıksın :)

Siz nelere gıcıksınız?
Yorumlarınız bekliyorum!




3 yorum:

  1. Kredi kartıma, ehliyetim ve elimin altında bi ton araba olmasına rağmen araba kullanamıyo olmama, yüzüme gülünüp arkamdan konuşanlara, ayaklarımın devamlı üşümesine, ben motor kullanırken laf atan ve sıkıştıran öküzlere, indirim yapmayan mağazalara, hükümete, tayyipe, davutoğluna,Emine Ülker Tarhan'ı istifa ettiren nedenlere, Türkiyede hallowen kutlayanlara, sadece çekilişlere katılmak için açılan sahte sosyal hesaplara gıcığım...

    YanıtlaSil
  2. Buluşamamıza gıcığım mesela :)

    YanıtlaSil
  3. pms'ye gıcığım :))))) hihihi...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.