Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Kasım 2014 Çarşamba

Mim #13 || Kendime Ayırdığım Zaman

Merhaba!
vivamakyaj güzel bir mim yapmış ve herkescikleri etiketlemiş. 
Ben eksik kalır mıyım?  Tabii ki kalmam!

1- Yalnızken ne izler, ne okursun?
Hımmm... devam etmekte olan dizilerimi izlerim, The 100, Z nation, American Horror Story Freak Show, The Walking Dead aklıma gelen dizilerim ama başlamasını sabırsızlıkla beklediğim dizilerim de var tabii :) 
Çok merak ettiğim film varsa çokkk nadir de olsa netten izlerim, hatta geçenlerde Gravity'i izledim çok beğendim, uzun zamandır izlediğim iyi filmlerden bir tanesiydi.
Bitirmem gereken sürüsüyle kitabım var  ama okumuyorum, neden okumuyorum bende bilmiyorum.

2-Kendine ayırdığın zamanlarda ne giyersin?
Ne olabilir sizce?
Gri eşofman ☺
 Evde şık olamayan cinslerdenim ben, kotla bile duramam evde, dışarıdan gelir gelmez üzerimi değiştiririm sıkılırım,bunalırım ☻

3-(Me-Time) Kendine ayırdığın zamanda kullandığın güzellik ürünlerin nelerdir?
Çok tembel bir insan olduğumu artık bilen biliyordur.
Hiç kendime bakmam, arada sırada gratiste satılan maskeleri uygularım.
En sık yaptığım şey ise yüzüme buhar banyosu yapmak.

4-Aktüel en sevdiğin oje?
WetinWild eggplant güzel bir mor :)


5-Kendine ayırdığın zamanda ne yer, ne içersin?
Kahve içerim, türk kahvesi vazgeçilmezim.
Yediğim şey genelde ayva olur  :) Şaka bir yana mevsim meyveleri az da olsa yerim.


6-Aktüel en sevdiğin mum?
(Bu aktüel gereksiz bir çeviri olmuş.)
Mum sevmem, yakmam, mum ışığında romantik takılmam.

7-Yalnızken dışarıda vakit geçirir misin?
Hayır

8-Tek başına sinemaya gider misin?
Hayır

9- En sevdiğin online-shop?
Uzun zamandır netten alışveriş yapmıyorum.
Kredi kartıma sağlık ☺

10-Eklemek istediğin bir şeyler var mı? Kendine ayırdığın vakitte daha neler yaparsın?
Bazen çok sıkılırsam ki gelende sıkılganımdır odamı toplarım.
Tüm dolabı baştan aşağı boşaltıp düzenlerim.
Ertesi gün hiçbir şeyi yerinde bulamayınca deliririm.
Zaten küçükken de bir giyim sepetim varmış, içinde ki eşyaları yere boşaltıp tekrar tekrar katlar sepete koyarmışım. Tek oynadığım oyunmuş ☻ Ne manyakmışım ☺

Bende herkescikleri mimliyorum.

instagram
Twitter
Youtube



1 yorum:

  1. ikimizde mum sevmeyenlerdeniz demek :D cok güzel olmus cevaplarin tatlim :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.