Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Kasım 2014 Perşembe

İzliyorum! Peki Ne İzliyorum?

Merhaba!
Yerli dizilerle aramın olmadığını biliyorsunuz, sakın yanlış anlamayın küçük gördüğüm için değil sadece sevmiyorum hepsi aynı geliyor ama hayranı olmaktan öte 2389961879 kez tekrarını izlesem bıkmayacağım bir yerli dizi var? Acaba nedir nedir? Hadi siz bulun bu sorunun cevabını :) 
Hangi diziyi bayıla bayıla her seferinde izliyorum. :))

İzliyorum ama hangi dizileri izliyorum!

The Walking Dead 
5.sezon

Yazdan beri canla başla "şu zombiler çıksın yahu" diye beklediğim, "ne salaklıklar yapacak bu alıklar" diye kendimi yediğim kafa kesmeli, beyin patlatmalı, öldürmeli, bol dramlı dizimiz 
The Walking Dead. 5.sezon 1. bölüm o kadar iyi başladı ki kalbim çarpa çarpa izledim.
Napsın bu garip aşktan yana fakir anca dizilere çarpıyor kalbi :)
Cidden ilk bölümü ile çokkkk iyi başladı, dedim ki "offf bu sezon çok iyi olacak"
iyi ki dedim yani, şuana kadar 4 bölümü yayınlandı son 3 bölüm acayip tırt çıktı.
Bu diziyi kim yazıyorsa şöyle düşünmüş olacak ki; " ilk bölüm çok iyi olsun, bu salaklar nasıl olsa diğer bölümlerde ne olsa izler" adam çok doğru düşünmüş vallahi o  kadar sıkıcıydı son bölümler atlaya atlaya izledim. Umarım 5. sezon ilk bölümün heyecanına yakışır devam eder.

İzleyen varsa işte size biraz ipucu verecek fotoğraflar.

The Walking Dead
 Solda; aşkım asi çocuk Daryl, bu karakter ölecek diye ödüm kopuyor.
Adamın dibi Daryl Dixon.
Sağda ise Glenn, yorumsuz.

The Walking Dead
Beth uyuzu, bu kız bileklerini kesip kendini öldürecekti kim kurtardı yaaa...
Uyuzluğuyla beni öldürecek salak.


The 100
 2.sezon
The 100

Şurada inceleme yazısını yazmıştım. 
İlk sezon ergene bağlayan diziye ikinci sezon bir şans daha verip devam ettim.
İlkine göre biraz daha iyi geldi bana, henüz iki bölümü yayınlandı belki karar vermek erken ama merak ettiriyor. Güzel güzel, izliyorsanız haberiniz olsun :) 
Tabii başrolde ki kızın tüm beyinsizliği ve kötü oyunculuğuna katlanmam gerekiyor ama ödenmesi gereken küçük bir bedel bu :) 


My Mat Fat Diary
2.sezon
My Mat Fat Diary

İlk sezonu harika olan dizi, ikinci sezon kusura bakmasın hayranları ama sıçmış resmen.
Bızımle değılsın! 
Hiççç beğenmedim ikinci sezonu, neden diye soran olursa?
Acayip sıkıcıydı ve ergene bağladılar, konu ilerlemedi kendi etrafında döndü durdu.
Başrolde ki  kız daha 16 yaşında maşallah tek derdi sex sex sex, ulan biz 16 yaşında bebeklerle oynuyorduk be...Bu ecnebilerde hep böyleymiş zaten diyerek konuyu kapatıyorum.
İlk sezon inceleme yazısı için tık.

Daha çok izlediğim diziler var ama yoruldum.
Eğer isterseniz daha sonra yazarım.


İzlemeye devam ettiklerim ;
The White Queen, inceleme yazısını yazacağım inş.
Z Nation

Sabırsızlıkla beklediklerim ise;
Shamless
Orphan Black
Orange is the new black



Takipte kalın!



3 yorum:

  1. Game of Thrones öneriyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa sabırsızlıkla beklediğim dizilere yazmayı unutmuşum Game of Thrones unutmuşum. :))

      Sil
  2. Vallahi ben dizilerden sadece The Walking Dead'i izledim ama onuda hiç beğenmeyip bırakmıştım. Diğer dizilere göz atacağım ama :D

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.