Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Temmuz 2014 Çarşamba

İzledim "The 100"

Merhaba!
Takip edenler yaz aylarının çekilmez sıcağını ve orucun verdiği harareti izleyemediğim ve merak ettiğim dizileri izlemekle geçirdiğimi bilirler. Bknz Evet arkadaşlar hayat bana güzel (gel bir de bana sor)
The 100 da izlemek istediğim diziler arasındaydı böyle bilim kurgu dizilerini severim. Konusu da ilginç geldi başladım izlemeye. Kass Morgan'ın aynı adlı kitabından uyarlanmış olan The 100 ilk sezonunu bitirmiş ve 2. sezon onayını almış biz dizi.

 Peki konusu nedir diye soracak olursanız şöyle ki;


İnsanlık dünyanın ağzına sıçmış ve nükleer savaş sonucu yaşanmaz hale gelmiştir.
Bizimkilerde toplamış pılıyı pırtıyı binmişler 12 ulus uzay gemisine tutmuşlar uzay yolunu.
Bu 12 ulus daha sonra bir araya gelmiş ve Ark adlı gemide yaşamaya başlamıştır.
97 yıl önce olan bu olay sırasında nüfus 400 kişiymiş ama şuan nüfus 2000 kişiyi bulmuştur.Ark'da oldukça sert önlemler bulunmakta, pek çok suçun cezası ölüm, gemi epeyce eski ve oksijen azalmakta.
Dünyanın da yaşanılabilir olup olmadığını bilmemektedirler, bunu anlamak için 100 genç mahkumu dünyaya gönderip test etmeye karar verirler. 

The 100


Karakterler ise ;

Clarke GriffinThe 100 (Eliza Taylor)
Clarke Griffin ;
Ark'da kaynakların azaldığını ve 4 aylık oksijen kaldığını bilen bilmiş kızımız.
O kadar çok şey biliyor ki hapse atılması iyi olmuş bile diyeceğim. Çok gıcık oldum ben kıza hiç sevmedim.
Babası herkese "yakında ölceniz haberiniz var mı?" diye söylemek isterken yakalanıp infaz edilmiş.
Bu kızcağız da babası ölünce kendisi Ark'takilere öleceklerini  haber etmeyi farz eylemiş ama olmamış yakalanıp hapse atılmış. Dünyaya gönderilen 100 kişinin içinde.
Tek amacı var Ark'a dünyanın yaşanılabilir olduğuna dair mesaj gönderip, iletişim kurabilmek.
Bilmediği şey yok, herkesin lideri olmaya çalışıyor, bazen doktor oluyor, bazen eczacı vayy anasını arkadaş ben bile elim kesilince tütün basıyom bu kız estetik dikiş atıyor ☺ Tamam anası doktor ama yine de çok şey biliyor.

Bellamy BlakeThe 100 (Bob Morley)
Bellamy Blake;
Mahkum olan kız kardeşini korumak amacıyla gemiye binen Bellamy oldukça belalı biri.
Ark'a dünyanın yaşanılabilir bir yer olduğunu söylemek istemiyor bunun için oldukça geçerli bir nedeni var.
Söylemeyeyim ispiyon olmasın ☺

The 100
Finn Collins ;
Her nasılsa bu oğlanlar sinek kaydı tıraş oluyorlar bu yoklukta, tamam gençler falan ama tek tük sakal olmaz mı ya? Dizinin absürt yanlarından biri.
Bu çocuğumuz nasıl izci maşallah dünyayı yeni görmüşler "iz takibi" ile en olmadık şeyleri buluyor.
Yakışıklı kadrosundan aşk meşk dedikodu gırla yani bu ağabeyimizde.

The 100
Wells Jaha;
Başkan'ın oğlu arkadaşı Clark'ı korumak için dünyaya gelmiş.
Yazık kızzzzz tosun gibi çocuktu. Neyse yazmıyorum tamam.

The 100
 Octavia Blake;
Bir içim su gibi aklı kıt, asilik yapcam diye yapmadığı salaklık kalmıyor.
Bellamy'nin kız kardeşi anlayacağınız üzere. 

The 100
Jasper Jordan;
Topluluğun inek diyebileceğimiz tiplerinden biri Jasper, dünyaya geldiklerinde başına gelmeyen kalmayan talihsiz de diyebiliriz. Bir diğer inek de Monty. Monty ve Jasper yakın arkadaşlar, dizide tek komik bu iki kafadar. ♥

The 100
Te bu alıklar da Ark'da kalan yetişkinler.
Esmer delikanlı başkan Jaha sert önlemler aldığı için pek sevilmeyen bir başkan.
Ortataki seksi bakışlar atan hatun Clark'ın annesi Abby ne fettan karı bu var ya foyası ortaya çıkıyor zamanla
Konsey üyesi Marcus Kane; başlarda oldukça acımazsız ve sert biri görünse de pamuk gibi bir adam ☺

Şimdi gelelim benim yorumlarıma, ilk bölümü severek izledim ama 4. bölümden sonra sıçmaya başladı,
çok sıkıldım tamamen gençlik dizisine çevirdiler, 7. bölümden sonra biraz atraksiyon olmaya başladı da izleyebildim. Çok fazla aptal saptal sahne var, aşk meşk falan biraz ergenlere hitap ediyor gibi, aslında bu tarz bilim kurgu hikayeleri oldukça iş yapar ama düzgün işlenirse, zaten benim de izleme sebebim de konusuydu.
Sezon finalinde ters köşe yapıp bakalım ne olacak dedirttiği için 2. sezonu izlerim ama sıçıp batırmaları an meselesi. Oyuncular ise vasat bön bön bakışlar falan bizim dizileri bile sollamış valla.

Siz The 100 dizisiniz izlediniz mi?
İzleseniz de izlemeseniz de yorumlarınızı bekliyorum!







7 yorum:

  1. Ben de sırf zaman bolluğundan ve dizisizlikten izledim. Dediğin gibi batirmalari an meselesi :D Ama sezon finali ilgincti merak uyandirdi baya. Finn denen cocugun tüysüz olmasi benim de dikkatimi çekti :D bi de bu haliyle o esmer zeka küpüyle beraberdi hey allahım :D Deliler gibi yeni bölum beklemem ama takip ederim devamini gibi geliyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen cnm bende boş vakitte eğlencelik çıtır çerz bir dizi :)

      Sil
  2. haha ne güzel yorum yapmisin :D Bende izledim tüm bölümlerine, bence en güzel bölümü kücük kizin zenci oglani öldürdügü bölümdü, tabii sadece cok beklenmedik ve sira disi oldugu icin begendim yoksa herzaman barisdan yanayim :D
    Dedigin gibi cok sacma sahneleride var, idare eden bir dizi bence :) Sen Vikings´e bakdinmi hic? Ikinci sezonunu merakla bekledigim dizilerden, bence begenirsin :)

    YanıtlaSil
  3. Ha birde Vikingsde ergen sahnelerden kurtulmus olursun, cok nadir ve dozunda, zaten bir iki ergenden fazlada dolasmiyor ortalikta ;D

    YanıtlaSil
  4. Bu dizinin kitabının yayın hakları Beyaz Balina tarafından alındı. Çıksa da bir an önce hem okuyup hem izleyebilsek. :) Arada ki farklılıkları çok merak ediyorum. Ne kadar bağlılar acaba kitaba. :)

    YanıtlaSil
  5. bende senin blogta görüp izledim 3 günde 13 bölüm izledim bence çok güzel bir dizi ben beğendim.yeni sezonu bekliyorum:))))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.