Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Ağustos 2015 Cumartesi

Memelerim Ne Zaman Çıkacak Halacığım?

Merhaba!
Şimdi kıskançlık tarihine geçecek bir post yazacağım, valla şokları yaşayacaksınız.
Kim peki bu kıskanç kişi? Ben mi? Tövbe haşaaaa... Kıskançlık da nedir?
Hiç kıskanmam!!! 
Size bahsedeceğim kişi 6 yaşındaki yeğenim Ceylin.

Yaz tatili dolayısıyla bizde kalan yeğenim Ceylin sağ olsun kaldığı süre boyunca beni psikolojik bunalıma soktu. 
Nasıl mı?
Bilmiyorum bu yaşlarda  mı  oluyor bu kadar kıskançlık, sinirlilik, söz dinlememe.
Bu sene resmen huyu suyu değişti yavrumuzun. Hep gelirdi kalırdı ne güzel
oynardık, eğlenirdik beraber. Türlü türlü aktivite icat ederdim ona hoşuna giderdi.
Aramız çok çok iyiydi, ne olduysa bu yaz kudurdu kuduruk.
Bir geliyor, daha kapıdan giriyor "ayyyy burası ne biçim ev"  bismillahirramanirrahim!
Öyle böyle kandırıyorz, tamam halacım, peki halacım diye gönlünü yapıyoruz ama yok,
nafile asla sakinleşmiyor. Annemi kul, köle etmesi bir kenara benimle alıp veremediği nedir?
Annem her dediğini yapıyor, ama her dediğini, saat 23:00'da bakkala gidilip çikolata alınıyor, kırtasiyeye gidiliyor oyuncak alınıyor, pazara çıkılıyor her dediği yapılıyor.
Galiba bu kızın böyle hırçınlık yapmasının en önemli sebeblerinden birisi annem.
İyi polis, kötü polis oluyoruz, ben uyardıkça bana bileniyor Ceylin.
Bilendikçe de kıskançlık mı oluyor nedir çözemedim.
Huyunun da değiştiği bu dönemde taktı halasına, sanki çok takılacak hali var halasının.
Bana kızsın, onun dediği bir şeyi yapmayayım Allahhh yandık!
Dolabımı açıyor, içindeki kıyafetleri yere atıyor, bas bas bağırıyor bunları sokağa
atıcam diye. "Bunlar ne biçim kıyafetler, bir tane eteğin bile yok, elbisen yok."
"Çok çirkinsin sen, ıygggg şuna bak saçları da kısa hem de siyah, çirkinsin işte!"
Bunlar bişi değil daha neler diyor. 
Aranıyor!!!  :)) 
Neden makyaj yapmıyor muşum evde, annesi ne güzelmiş eyelinerı kuyruk yapıyormuş ben yapmıyormuşum. Saçlarımı şöyle atmıyormuşum ki sokakta erkekler aşık olsunmuş :)
Hiç güzel kıyafetim olmadığı için hep çirkinmişim.
Son olarak çıtayı o kadar yükseltti ki ohaa dedik annemle.
Benim çamaşır çekmecemi açmış, sütyen almış eline tutturdu takıcam da takıcam.
Yok olmaz, sen küçüksün desek de laf anlatamıyoruz.
Annem bağlamış arkadan sütyeni, üzerine de giymiş tişörtü koca gün sütyenle gezdi.
Bir de diyor ki ; "benim memelerim ne zaman çıkacak hala" ayyy bayılacağım valla.
Daha 6 yaşında meme soruyor. Ben onun yaşında bebeklerime kıyafet dikerdim, ne memesi,
ne sütyeni . Çok fena oldu çok! Ne yapacağız hiç bilmiyorum, nasıl yaklaşalım, nasıl davranalım.
Küçük kardeşi de var 1,5 yaşında oğlan acaba onu mu kıskanıyor diyoruz ama yok anacım
ben böyle kız çocuğu görmedim. Annemle iki dakika konuşturmuyor, benimle ilgilenin diye.
Hırçınlığı, bana vurması da cabası!

Evet arkadaşlar Ceylin bana çirkinsin diye diye özgüvenimi berbat etti, çocuk da haklı
hava sıcak evde şort, tişört paspal paspal geziyorum. Gördüğünü mü söylüyor nedir?
Ayyyy çirkin miyim ben ya :( Ayyyy Allah çirkin şansı versin diyelim de konuyu 
şansa bağlayalım :))  Durum bu, aranızda çoluk çocuk sahibi bu konularda bilgisi olan
kişiler varsa bir yorumunuzu alırım canlarım. Hepinizi çok seviyor, bana çirkin şansı
dilemenizi temenni ediyorum :) 

Takipte kalmayan, unfollowcu kitleler görüyorum!
Takipteyim ona göre, gözüm üstünüzde.
periscope/aycanhayatadair



8 yorum:

  1. Olayı çocuk gelişiminin evrelerine bağlayıp oradan uzun bir konferans verirdim ama zaman kaybı olur. Doğrudan söyleyeyim: şımartılmış.
    Tavsiye istersen; görmezden gel, ilgilenme. Çocukların çok farklı dikkat çekme yöntemleri vardır.
    Güzel olup olmadığına karar vermek için çoluk çocuğun ağzına bakacağına aynaya bak:)
    Sonra da otur 100 rekat şükür namazı kıl:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kılıyorum çok şükür, mübalağ yapıyorum tabii ki, güzelim hahahaha :)

      Sil
  2. Biz çıkan memelerini saklamaya çalışan bir nesildik :)) Yeni nesil aşmış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay evet ya yazın elli derece sıcakta hırka giyerdim :)

      Sil
  3. benim kızımda aynı yaşta küçük ergen bunlar :) deliediyor bizi benim kızım farklı biraz birşeyden mutlu olmuyor canı sıkılıyor sürekli hep gezelim istiyor şimdi yaz sezonu malum okullar yok herkes denizde onları gördükçe duydukça kıskanıyor üzülüyor istiyorki bütün yaz denizde kalalım :( keşke ama nerdeeee
    bugün hayatımın en kötü en sıkıcı günü diyor anlatıyorum hasta çoçukları annesiz babasız çoçukları fakir çalışmak zorunda olan çoçukları o zaman haklısın anne diyor ama ertesi gün yine aynı........ küçük ergen bunlar çoçuk büyütmek sabır işi gerçekten hele ki zamane çoçuklarını Allah sabır versin bizlere :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten küçük ergenler, okulda arkadaşları da çok etkiliyor çünkü okula gitmeden önce böyle değildi. Allah yardımcımız olsun :)

      Sil
  4. Zamane çocukları oldukça tuhaf. Aslında bir yerde de hak vermek lazım. EE her yerde götü başı açık göğsü açık hatun prim yapma uğruna televizyonlarda gösteriş budalası oluyor. Bir de masum görünen ama hiç de masum olmayan oyunlar var ki zaten biliyorsundur. Ne yapacağımızı şaşırdık artık. Benim de yeğenim var ilkokul çağında. Yavaş yavaş o da azıyor. Çıktığı kabuğu beğenmiyor. Zor vallahi bu devirde çocuk bakmak. Kolay gele :)

    YanıtlaSil
  5. Gece gece cok guldum :) Yeni nesil bizim gibi degil artik.

    www.elabellaworld.com

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.