Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Ağustos 2015 Cuma

Günün Makyajı #9

Merhaba!
Bi yazsam da şöye sıkıntı dertleri atsam diye söylendiğim anda tüm ilham perilerinin
kaçıp gitmesine ne demeli? Bence şerefsizlik demeli!
Aklımda binlerce kelime, cümle varken neden klavyenin başına geçince bişicik yazamıyorum!
Kafamda deli sorular ile hayatıma devam ediyorum.
Dolunay'ın etkisiyle yine bi huzursuzluk, sıkıntı halleri, hoş gerçi dolunay bahane negatif Aycan
her daim şahane ya neyse... Gelecek mi güzel günler? Ben buradan göremiyorum da!
Gören varsa söylesin! Memleket karışık, ben karışık ne olacak bu ruh hali?
Sıkıntıdan makyaja sardım, geçen gün periscope'da yaptığım makyajı paylaşayım dedim.
Belki bakan olur :)

the balm balm voyage paleti
Aslına bakarsanız yeşil ve mavi asla kullanmayacağım renkler ama Periscope'da kızlar
yap deyince denedim ve çok beğendim. 

the balm balm voyage paleti
Kullandığım palet ise The Balm'dan Balm Voyage paleti.
Pembe rujum da aynı paletten.
Eyeliner Revlon ve Essence   
Rimel ise Kate idol.
En son yaptığım makyaj ise şu şekildeymiş.


Tabii ki bi enayilik yapıp size "aaaa nasıl olmuuş" diye sormayacağım.
Biliyorum ki çok güzel :) Bundan sonra böyle hep kendimi beğeneceğim, en güzel ben diyeceğim,
egom tavan yapsın. Ayy yazarken bile sinir oluyorum, asla öyle biri olamam.
Tamam tamam... olabilirim adamına göre :)) 
Beni dertlerimle baş başa bırakın ve gidin sevgili takipçilerim.
Hepinize muhteşem ötesi günler diliyorum!

Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair


5 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.