Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Ağustos 2015 Salı

Note Göz Altı Kapatıcı | İnceleme

Merhaba!
Note markasının sevilen ürünlerinden olan Full Coverage göz altı kapatıcısını inceleyelim.
(Farkındaysanız hiç eğlenceli girişler yapamıyorum, enerjim yok, ilhamım bitti, tükendim aaa dostlar :) 
Oldukça ayrıntılı fotoğraflarla sizleri aydınlatmaya çalışacağım!
Hazır mısınız?
Note  Kapatıcı
Sünger aplikatörü ile uygulama yapılıyor, benim için süper çünkü pompalı ve kavanozda
olan kapatıcıları kullanmayı sevmiyorum. Ambalajı da oldukça şık ve kullanışlı, genel olarak Note
ürünlerinin ambalajlarını beğeniyorum. 

Note Göz Altı Kapatıcı
Bir süredir kullanıyorum, benim için eksileri ve artıları şöyle;
- Benim için full caverage tanımına uyuyor, kapatıcılığı beni tatmin etti.
- Kullanmadan önce göz altlarımı nemlendiriyorum aksi halde kurutuyor.
- Hem kapatıcılık yapıp hemde aydınlık vermesi on numara, ek olarak aydınlatıcı kullanmıyorum.
- Ben de ki renk 02 Beige oldukça hatta biraz fazla sarı alt tonlı, bu kadar sarı alt ton sevmiyorum
sanki çok beyaz duruyor gibi geliyor ama hiç öyle olmadı bir süre sonra alıştım galiba.
Ama siz denemeden almayın. Göz altlarını hâlâ bembeyaz yapıp panda gibi dolaşanlara selam çakalım. 
- Ben uygularken ekstra bir correcttor vs. kullanmıyorum, fotoda görüldüğü gibi Allah ne verdiyse
sürüyorum, sonuç görüldüğü gibi oluyor. :) 
- İlk kullanmaya başladığım zaman süngerle uyguladım ama beyaz beyaz oldu göz kenarlarım neden öyle oldu anlayamadım , acaba süngerin suyunu sıkmadım mı dedim, devam ettim süngerle uygulamaya, ama yok bir türlü o beyazlık pütür pütürlük gitmedi. İnglot'un 4ss fırçasıyla uygulayınca
süper oldu, elle uygulama bence en iyisi ama ben elimin kirlenmesini sevmediğim için fırçayla
sürüyorum. Tamamen tembellik yani. Sünger olayı da benim beceriksizliğim olabilir!
-Paraben içermiyor. Kokusunu sevmedim.
- Benim Mariana çukuru gibi olan çizgilerime maalesef doldu.
-Hemen sabitleniyor, elinizi çabuk tutun uygularken.
- 2.3 ml olan ürünün fiyatı 24 tl.Hatta şu an indirimde 18 tl. 
- Ürünün 4 ayrı tonu var. Şuraya bakabilirsiniz

Note  Kapatıcı
Allah'ım keşler gibi göz altlarım :/


Note Göz Altı Kapatıcı
Bu fotoğrafta ise Rimmel Wake Me Up kapatıcı ile arasında ki farkı görelim diye
çektim. Rimmel'i de sevmiştim ama Note'u daha çok sevdim.
 Daha aydınlık ve canlı göz altlarına sahip oluyorum. Demek ki ben tam kapatıcı
ürünleri tercih etmeliyim. Bu çizgilerime de bir çare bulun dostlar :((

Size alın veya almayın diyemem, kapatıcıya ihtiyacınız varsa bir şans verilir.
Bu sıralar sürekli elimin gittiği bir ürün oldu kendileri :)

Note ürünleri nerede satılıyor diye deli sorular sormaya başlamadan önce
sizi şuraya alayım. 

Ne çok yazdım yahu, yaz yaz bitmedi, bu kız gider, ama siz gidemezsiniz çünkü yorum yazacaksınız :)


Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair


11 yorum:

  1. bende göz altı koyuluklarından müzdarip biri olarak bayılıyorum böyle kapatıcı tavsiyelerine :) Daha önce başka bir blogda da note göz altı kapatıcısına denk gelmiştim.Şimdi sende de uygulamalı olarak görünce kesinlikle almalıyım diyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Benimde severek kullandığım, kurutucu bir üründü :) ama açıkta belki 3-4 kapatıcım daha olmasına rağmen çok hızlı bitti ya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok az hakketen ya 2.3 ml, ince yapılı ya Allah ne verdiyse sürüyoruz :))

      Sil
  3. daha bu sabah şişmiş ve mor olan gözaltlarıma bu ürünü boca ettim gayet memnunum :)

    YanıtlaSil
  4. çok başarılı olmuş ben de istiyorum bakalım alacağım inşallah bir ara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, sizin koleksiyona hastayım ya ♥

      Sil
  5. çok başarılı bir kapatıcı ben de yakında denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Gözlerin daha aydınlık ve parlak durmuş.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.