Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Ağustos 2015 Perşembe

Sebamed Balsam Deodorant | İnceleme

Merhaba!
Balkonda otururken hafiften üşüdüğümüz şu günlerde yaz aylarında kullandığım bakım
ürünlerini yavaş yavaş yazayım istiyorum. Bunlardan bir tanesi de Sebamed'in Balsam deodorantı.

Sebamed Balsam Deodorant
Bugüne kadar hep Rexona'nın roll-on'larını kullandım.
Terlemeyi önlemekte başarılı oldukları kadar içeriklerinin temiz olmayışları beni rahatsız ediyordu.
İndirim zamanında denk geldiğim ve aklımda olan Sebamed markasını denemek istedim.
Hemen bir tane kaptım, tüm yaz boyunca kullandım şimdi gelelim yorumlara.

Ürünün vaatlerinden bahsedecek olursak;
- Alüminyum, paraben ve alkol içermiyor
-Kötü kokuya yol açan bakterilerin oluşumunu durdurur.
-Kötü vücut kokularının oluşumunu engeller.
-Hassas koltuk altı bölgesinin bakımını yapar.
- pH. 5.5 değeri ile cildin doğal koruyucu asit örtüsünü korur.
- Hassas ciltler için özel alkol içermeyen formül,depilasyon sonrası kullanım için uygundur.
(depilasyon; istenmeyen tüylerin geçici olarak vücuttan uzaklaştırılması. Ağda, cımbız, epilatör vs.)
- Gözenekleri kapatan alüminyum tuzları içermez.

Ürün tercih etmemde ki en büyük olay temiz içeriği olması, Alüminyum içermemesi.
Alüminyum yok ama Talc var. Bu konuda uzman değilim ama Talc'da pek temiz bir madde
değil diye biliyorum. Bu konuda yorumlarınızı bekliyorum.
Ben çok terleyen bir insan evladıyım, o nedenle ter kokmaktan ödüm kopar.
Bu deo balsam üzgünüm ama terlemeyi önlemiyor zaten baktım iyice etiketine öyle bir vaadi de yok.
Kötü kokuyu engelliyor mu? Evet, o iğrenç ter kokusunu engelliyor. Terleseniz de koku olmuyor.
"Hassas ciltlere" demiş bu özelliğini yerine getiriyor bence çünkü ben "depilasyon" sonrası
kullandığımda herhangi bir yanma ile karşılaşmadım. Gün içinde tazelemeniz gerekebilir,
ama ben minik deodorant taşıyorum çantamda, bayağı büyük bir ambalaja sahip o nedenle
yanımda taşımıyorum. Kokusunu çok sevdim, bildiğiniz Sebamed kokusu.
50 ml. olan ürünü indirimden 13,50 tl'ye almışım.
Benim genel olarak gözlemlerim bu şekilde, siz bu ürünü kullandınız mı?
Memnun kaldınız mı? Benim arada kaldığım bir roll-on oldu.
Bitince farklı bir marka ile yola devam edeceğim.


Takipte kalın!
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
periscope/aycanhayatadair


11 yorum:

  1. Bende kullanıyorum ve aynı sende bıraktığı etkileri bıraktı. Ama sebamed 'in sağlıklı bir marka olduğunu düşünerek kullanmaya devam edebilirim. Bu arada Amvay 'i denedin mi? Ona da doğal deniyor ve bayağı etkiliymis. Ben henüz kullanmadım ama. Sağlıklı günler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amway kullanmadım ama aklımda olsun :) teşekkürler

      Sil
  2. Sebamedin bu ürününü ben de kullandım. Fakat aşırı terleme sonucunda oluşan kokuları engellemedi. Memnun kalmadım. Tüm aileme almıştım hepsi çöpe gitti. Sağlıklı olduğunu düşündüğüm için almıştım fakat sonu. hüsran oldu. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çöpe atacak kadar memnuniyetsizlik yaşamadım ama kişiden kişiye farklılık gösterebilir.

      Sil
  3. ben bunu beğenmiştim yine alabilirim..

    YanıtlaSil
  4. güzel bir ürüne benziyor :) balsam olanını ilk defa duydum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedim ben de ortada kaldım, btince yeni bir marka ile yola devam edeceğim

      Sil
  5. Yıllardır anway kullandım çok etkili ne ter ve kıyafette iz ne de koku ama ama maalesef ki kansere neden olan alimınyum içeriyor

    YanıtlaSil
  6. Anway çok etkili ama ne yazık alimınyum içeriyor

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,

    Konu ile ilgili yazınıza denk geldim. Size temsilcisi olduğum yeni bir ürünü önereceğim.
    http://katekkimya.com.tr/dogal-kozmetikler/
    Ürün Sebamed'den daha farklı olarak hiçbir kimyasal içermiyor ve tamamen doğal bileşime sahip. Arzu etmeniz durumunda http://yesilsepetim.com/katek-kimya adresinden temin edebilirsiniz.
    Konu ile ilgili sorularınız olursa cevaplamaya hazırım.

    katek.kimya@gmail.com

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.