Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Ağustos 2015 Pazartesi

Sürpriz

Merhaba!
Canımslar nasılsınız?
Ben böyle dalga geçerken, alaya alırken bazı postları maalesef bazı "löp kafalılar" saçma- sapan
yorumlarla sinirlerimi zıplattılar. Allah'dan internet denilen bu derin ve ince mevzuda bu tarz
magandalara çok fazla canımı sıkmıyorum. Benden çok beni düşünen insanlar olduğu içindir belki de :) İyiler kadar kötüler de olacak ama dozunda sanırım. Neyse sallayın bu konuyu, yeri gelince
konuşuruz, benim size daha güzel, daha süper haberlerim var :))
Bildiğiniz üzere geçen günlerde doğum günümdü, tam geçti gitti derken benim 
canımmm Ece'm Marmaris'den  on numara beş yıldız bir hediye yollamış.
♥♥♥

Rengine bittim zaten, o gördüğünüz meleği ise Ece'nin annesi Cevahir teyzem yollamış ♥
Nasıl da düşünmüş paket yapmış bi görseniz ♥ Nasıl teşekkür edeceğimi bilemedim te yazıyorum işte  :) 

Aslına bakarsanız bloggerlar "blog dünyasında harika dostlar edindim" diyerek beni
kıskançlıktan çatlatırlardı. Nasıl derdim, insan nasıl hemen arkadaş olur.
Bunlar neyin kafasını yaşıyorlar! Netekim her olaya yaklaştığım negatif tutum burada da
devam etmiş görüldüğü üzere ☺ Neyse ki hayat bu konuda da bana tokat attı:)
Şamar diyelim daha doğru. Ece ile 1 yıldır tanışıyoruz, eğer o bana b kadar samimi yaklaşmasaydı
ben katiyen arkadaş olamazdım. Bakmayın çok sıcakkanlıyım falan ama herkesle arkadaş olamam.
Hayatıma birini dahil edemem, bu yaştan sonra da zor şeyler , neyse ki Ece'ciğimle elektirk tuttu.
Bir yerden yüzüm güldü, onun için aynı şeyleri söyleyemem çünkü kahrımı çeken Ece :)
Canım ya kıyamam ki ona ♥♥♥

Ece'ciğim canım arkadaşım seni çok seviyorum, (ulan ilan-ı aşk gibi oldu Mehmet kıskanmasın
sakın, valla heteroseksüelim :)) Düğününde göbek atmayı canı gönülden diliyorum canım.
Tabii önce buraya gelip bi çarşı pazar gezmemiz lazım ♥ 

Eeee ben bu kızı bu kadar yazdım size de bloguna gidip üye olmak düşer.


2 yorum:

  1. oyyy kuzum benim, sen çok daha güzellerine layıksın... kahır da neymiş hem... Ben de seninle birlikte öğrendim valla iyi dostlar kazanılacağını bu mecrada... Çok seviyorum seni canikom bal bademim :)

    YanıtlaSil
  2. rengi ve modeli tam yazlıkmış güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.